اخبار روز

آغاز اجرای مرحله نهایی هاردفورک واسیل کاردانو

آغاز اجرای مرحله نهایی هاردفورک واسیل کاردانو
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.09 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل Input Output گفت که درخواست اجرای هاردفورک ارسال و با موفقیت پذیرفته شد. این یعنی که اجرای مرحله نهایی هاردفورک واسیل کاردانو آغاز گشته است.

هاردفورک همان‌طور که به فناوری بلاکچین مربوط می‌شود، یک تغییر اساسی در پروتکل شبکه می‌باشد. یک هاردفورک به همه گره‌ها یا کاربران نیاز دارد تا به آخرین نسخه نرم‌افزار پروتکل ارتقا پیدا کند.

به گفته هاسکینسون، فرایند خودکار ارتقا و مرحله نهایی هاردفورک واسیل کاردانو در حال حاضر شروع شده است. او ادامه داد. “الان همگی با هم پرواز واسیل را تماشا می‌کنیم. اکنون دیگر بازگشتی وجود ندارد.”

هاسکینسون افزود باتوجه‌به شروع مرحله نهایی هاردفورک واسیل کاردانو، پس در ۲۲ سپتامبر تکمیل خواهد شد.

او توضیح داد که برخی از پیشرفت‌هایی که در هاردفورک واسیل به وجود می‌آیند به دلایل فنی مختلف در ۲۷ سپتامبر اعمال می‌شوند. هاسکینسون همچنین از جامعه خواست که کیف پول خود را به آخرین نسخه یعنی Daedalus 5.0.0 که حاوی برخی اصلاحات قابل‌توجه است، ارتقا دهند.

بر اساس گزارش‌ها، هاردفورک واسیل بلندپروازانه‌ترین ارتقا کاردانو تا به امروز است. زیرا به طور چشمگیری مقیاس‌پذیری بلاکچین را بهبود می‌بخشد. به‌عنوان‌مثال، اسکریپت‌های Plutus V2 می‌توانند قابلیت‌های قرارداد هوشمند کاردانو را افزایش دهند.

هاسکینسون با اشاره به شروع مرحله نهایی هاردفورک واسیل کاردانو گفت که این ارتقا بسیار ویژه است. زیرا علت نام‌گذاری آن فردی به نام واسیل دابوف است. این ریاضی‌دان بلغاری که یکی از اعضای فعال جامعه کاردانو نیز بود در دسامبر گذشته فوت کرد. هاسکینسون گفت: خوشحالم که می‌توانیم میراث او را برای همیشه در اکوسیستم کاردانو جاودانه کنیم.

او همچنین گفت که کاردانو امروزه یکی از قوی‌ترین ارزهای دیجیتال است.