اخبار روز

افزایش سهام Voyager باعث برگشت ۲۷۰ میلیون دلار به مشتریان شد

افزایش سهام Voyager باعث برگشت ۲۷۰ میلیون دلار به مشتریان شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.34 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

یک دادگاه در ایالات متحده به Voyager تأییدیه‌ای مبنی بر بازگرداندن ۲۷۰ میلیون دلار به مشتریان خود اعطا کرد. این اتفاق سبب افزایش سهام Voyager گردید.

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، قاضی مایکل وایلز که بر روند ورشکستگی Voyager نظارت می‌کند، روز پنجشنبه گفت که این شرکت منابع لازم را برای برگشت سرمایه مشتریان خود فراهم کرده‌است. بر اساس این گزارش، مشتریان اجازه دسترسی به‌حساب نگهداری در بانک تجاری متروپولیتن را خواهند داشت. همین اظهارنظر از قاضی برای افزایش سهام Voyager کافی بود.

Voyager، یک شرکت سهامی عام پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تورنتو است. این شرکت پس از اعلام ورشکستگی، شاهد کاهش بیش از ۴۸ درصدی قیمت سهام خود در بازار فرابورس بود. اما روز پنجشنبه بازار فرابورس شاهد افزایش سهام Voyager به میزان ۴۱ درصد بود.

در پی افزایش سهام Voyager، کریپتوکارنسی بومی Voyager نیز تا ۱۴ درصد جهش کرد. این اتفاق باعث جهش VGS از حدود ۰.۳۴۴ دلار به ۰.۳۹۳ دلار شد.

Voyager ماه گذشته پس از مسدودکردن برداشت از حساب برای فصل ۱۱ اعلام ورشکستگی کرد. علت این کار نیز به دلیل ترس از انتقال وجوه مشتریان به خارج از پلتفرم بود. استفان ارلیش، مدیرعامل Voyager در آن زمان در بیانیه‌ای گفت: فرایند فصل ۱۱ یک مکانیسم کارآمد و عادلانه برای به حداکثر رساندن بازیابی ارائه می‌کند.

در ۲۲ ژوئیه، صرافی کریپتو FTX و West Realm Shires به طور مشترک دارایی‌های باقی‌مانده Voyager را خریداری کردند. این کار نقدینگی لازم برای دسترسی زودهنگام را به مشتریان ارائه داد. این حرکت به مشتریان فرصتی برای افتتاح حساب در پلتفرم FTX داد. بدین صورت آن‌ها راهی برای مطالبه بخشی از وجوه مسدود شده خود پیدا کردند.

Voyager بعداً تلاش‌های شرکت FTX برای خرید دارایی‌ها را رد کرد.