اخبار روز

صرافی بایننس با خرید دارایی‌های شرکت وویجر موافقت کرد

صرافی بایننس با خرید دارایی‌های شرکت وویجر موافقت کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.46 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی بایننس برای به دست آوردن دارایی‌های شرکت وویجر قراردادی منعقد کرده است. این پیشنهاد از بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال مسیری روشن و رو به جلو برای بازگشایی وجوه مشتریان وویجر در اسرع وقت و بازگرداندن آن‌ها در قالب ارزهای دیجیتال تعیین می‌کند.
برایان شرودر، مدیر اجرایی و رییس شعبه بایننس در آمریکا گفت پیشنهاد ما بازتابی از اصل ما است که مشتریان باید در اولویت باشند.
او افزود هدف ما ساده است یعنی بازگرداندن ارزهای دیجیتال به کاربران در سریع‌ترین جدول زمانی ممکن. ما امیدواریم که انتخاب ما به روند ورشکستگی شرکت وویجر پایان دهد. بنابراین پس از پایان معامله، کاربران می‌توانند به دارایی‌های دیجیتال خود در پلتفرم بایننس دسترسی داشته باشند.
این اعلامیه در میان آشفتگی‌های مالی برای صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد. شرودر در توییتر گفت که بایننس به خوبی سرمایه‌گذاری شده و دارایی‌های ما از بدهی‌هایمان بیشتر است. او همچنین توضیح داد همه مشتریان فردا می‌توانند دارایی های خود را پس بگیرند و ما همچنان صدها میلیون دارایی جاری خواهیم داشت.
شرکت وویجر در ماه ژوییه به دلیل قرار گرفتن بیش از ۶۵۰ میلیون دلار در معرض خطر سقوط صندوق سرمایه‌گذاری Three Arrows Capital اقدام کرد. بنابراین فروش آن‌ها به بایننس منوط به رای طلبکار و سایر شرایط خواهد بود.
یک قاضی ورشکستگی قبلا طرح شرکت وویجر برای فروش دارایی‌های خود به FTX را تایید کرد. این پیشنهاد قبل از تشکیل پرونده صرافی برای حمایت از ورشکستگی فصل ۱۱ و اتهامات جنایی بعدی علیه مدیرعامل سابق آن بود.