اخبار روز

ادامه مبارزه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

ادامه مبارزه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.12 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

طبق گزارش‌ها، مبارزه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت. استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل اخیرا به قصد کمیسیون برای درخواست تجدیدنظر علیه قضاوت حکم قاضی تورس واکنش نشان داد.
آلدروتی گفت که کمیسیون هنوز حق درخواست تجدیدنظر علیه این حکم را ندارد. به همین دلیل آن‌ها به دنبال اجازه از دادگاه برای ارائه درخواست تجدیدنظر موقت هستند. زیرا زمانی که یک پرونده در جریان است، معمولا علیه یک دستور غیرقطعی، تجدیدنظر موقت ثبت می‌شود.
او همچنین افزود که ریپل هفته آینده به این موضوع پاسخ خواهد داد. با توجه به اینکه پرونده هنوز به نتیجه نرسیده است، موضع آلدروتی درست به نظر می‌رسد.
برای هفته‌ها پس از حکم قاضی تورس به نفع ریپل، بسیاری منتظر بودند تا کمیسیون به این تصمیم اعتراض کند. همچنین در این مدت گری گنسلر اقدام خاصی انجام نداده بود. بنابراین بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال احساس کردند که مبارزه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به پایان رسیده است.
بااین‌حال، شواهد نشان می‌دهد که مبارزه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ادامه دارد. زیرا تنظیم‌کننده‌ها هنوز معتقدند که XRP یک اوراق بهادار محسوب می‌شود. حال باید دید که آیا دادگاه به کمیسیون حق تجدیدنظر در مورد حکم را می‌دهد یا خیر؟
هرچند این امکان وجود دارد تنظیم‎‌کننده از دادگاه بخواهد که حکم قاضی تورس تا رسیدگی به درخواست تجدیدنظر متوقف شود. زیرا به جز مبارزه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا چندین پرونده دیگر نیز وجود دارند که با توجه به نتیجه درخواست شاید تحت‌تاثیر قرار گیرند.
لازم به ذکر است که کمیسیون در حال مبارزه با تعدادی دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال از جمله کوین بیس و بایننس نیز می‌باشد.