اخبار روز

ارزش بازار کریپتو وارد کانال ۱ تریلیون دلار شد

ارزش بازار کریپتو وارد کانال ۱ تریلیون دلار شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.16 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

با افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۲۲.۰۰۰ دلار و صعودی شدن اکثر آلت کوین‌ها ارزش بازار کریپتو به بالای ۱ تریلیون دلار رسید. این افزایش به دنبال یک دوره رکود صورت می‌گیرد و ارزش ترکیبی بازار ارزهای دیجیتال را به فاز ۱ تریلیون دلار برمی‌گرداند.

بیت کوین اخیراً سوخت خوبی دارد و در ساعاتی به قیمت ۲۲.۵۰۰ دلار هم دست یافت. این افزایش ۸ درصدی در یک روز در حالی رخ می‌دهد که این ارز دیجیتال پرچمدار در اوایل آوریل از روند نزولی خود خارج شد. قیمت روزانه ۲۲.۵۰۰ دلار هنوز در انتظار تثبیت است. بیت کوین برای حفظ این روند صعودی باید از معاملات خرس‌های بازار عبور کرده و به قیمت‌های بالاتر برسد. البته اتریوم نیز یکی از رهبران رالی فعلی در ارزش بازار کریپتو محسوب می‌شود. این پادشاه لایه ۱ به‌سرعت صعودی شده و به‌زودی از ۱۵۰۰ دلار هم عبور خواهد کرد. اتریوم با افزایش ۴۸ درصدی خود ظرف ۶ روز گذشته واقعاً گل کاشته است.

برخی از آلت کوین‌های محبوب نیز از این رالی دیدنی لذت می‌برند. برخی از این سکه‌ها رشد ۱۰ درصدی و حتی بیشتر را تجربه می‌کنند. البته تسلط کلی بیت کوین بر بازار حدود ۰.۵ درصد افزایش یافته است. اما با استناد به نمودارها شاید این روند به‌سرعت وارد دنده‌معکوس شود. اگر قیمت بیت کوین فعلاً بالاتر نرود، شاید فضا برای سبقت‌گیری و خودنمایی آلت کوین‌ها مساعدتر شود. بلاکچین پالیگان یکی از ذینفعان اصلی این رالی افزایش قیمت‌ها است. برجسته‌ترین بلاکچین لایه ۲ در حال حاضر حدود ۱۸ درصد در روز رشد می‌کند.

این افزایش ارزش بازار کریپتو تسکین بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. حتی اگر دلیل آن اظهارات گری گنسلر، رئیس SEC مبنی بر معافیت کریپتو از برخی قوانین نظارتی یا جهش فعلی بازارهای سنتی باشد. به نظر شما زمستان کریپتو به خط پایان نزدیک شده است؟