اخبار روز

چشم انداز صعودی بازار ارز دیجیتال با توجه به مرج اتریوم

چشم انداز صعودی بازار ارز دیجیتال با توجه به مرج اتریوم
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.75 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

رائول پال مدیرعامل سابق گلدمن ساکس نظر خود راجع به چشم انداز صعودی بازار ارز دیجیتال با توجه به مرج اتریوم شرح داد.

گلدمن ساکس یک بانک و شرکت هلدینگ مالی است. این شرکت طیف وسیعی از خدمات بانکداری سرمایه گذاری، بانکداری تجاری، اوراق بهادار و مدیریت سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

پال می‌گوید علی‌رغم وضعیت نامشخص قیمت در ماه‌های اخیر، نسبت به اتریوم و چشم انداز صعودی بازار ارز دیجیتال بسیار خوش‌بین است. او در مصاحبه جدیدی با اسکات ملکر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال گفت. صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در جریان آشفتگی اخیر بازار متحمل ضررهای زیادی شده‌اند. او ادامه داد با توجه به انجام مرج اتریوم، من به چشم انداز صعودی بازار ارز دیجیتال امیدوار هستم.

بنیان‌گذار Real Vision می‌گوید که بازارها هم اکنون در حال اصلاح هستند و برای اتریوم، این به معنای صعود است.

او گفت: “من در حال حاضر نسبت چشم انداز صعودی بازار ارز دیجیتال بسیار خوش‌بین هستم. ما در حال نزدیک شدن به خرید بیش از حد هستیم. من فکر می‌کنم که ما فقط یک اصلاح داشته‌ایم و حدس می‌زنم که دوباره صعود می‌کنیم. آنچه جالب است دیدن بازارهای آتی است و بازارهای آتی، ریسک مرج اتریوم را پوشش می‌دهند.”

پال همین‌طور گفت که عملکرد ضعیف نسبی بازار ارز دیجیتال در سال جاری را می‌توان به سیاست انقباضی بانک مرکزی نسبت داد.

او با اشاره به برداشت نقدینگی بانک مرکزی گفت اگر به نمودارهای سال‌به‌سال M2 در برابر بیت کوین نگاه کنید، این به شما می‌گوید که با خروج پول از سیستم، پول کمتری در اطراف وجود دارد.