اخبار روز

اطلاعات طلبکاران صرافی FTX فعلا محرمانه باقی می‌ماند

اطلاعات طلبکاران صرافی FTX فعلا محرمانه باقی می‌ماند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.74 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

یک قاضی فدرال با درخواست ناشناس ماندن اطلاعات طلبکاران صرافی FTX موافقت کرد. اما او افزود که اطلاعات بیشتر در مورد طلبکاران شرکت ممکن است در آینده نزدیک عمومی شود.
قاضی جان دورسی از دادگاه ورشکستگی ایالات متحده گفت. به صورت موقت دستوری دادم که اجازه ویرایش نام‌ها و آدرس‌ها را می‌دهد.
وکیل بنجامین هکمن در رابطه با این موضوع گفت که ما با تغییر نام و آدرس مشتریانی که شخص نیستند مخالفیم. باید شفافیت در مورد این‌که آن نهادها چه کسانی هستند، وجود داشته باشد.
وکلای FTX، به حفظ تا حد امکان ویرایش‌شده اطلاعات استدلال کردند. این شرکت می‌خواست اطلاعات طلبکاران صرافی FTX را نه تنها به دلیل نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی، بلکه به این دلیل که لیست مشتریان خود را به عنوان یک دارایی می‌بیند، محرمانه نگه دارد.
برایان گلوکشتاین، شریک سالیوان و کرامول که نماینده FTX در روند ورشکستگی است، گفت. اطلاعات طلبکاران صرافی FTX که تعداد آنها به میلیون‌ها می‌رسد، مانند دارایی هستند. وی ادامه داد انتشار عمومی فهرست مشتریان به رقبای بدهکاران فرصتی رایگان برای شکار مشتریان می‌دهد. همچنین پیشرفت این پرونده‌ها، توانایی فروش دارایی‌ها را مختل می‌کند.
گلوکشتاین همچنین گفت که نگرانی‌های مهمی در خصوص حفظ حریم خصوصی طلبکاران صرافی FTX وجود دارد که با افشای این اطلاعات نقض می‌شود. آن دسته از مشتریانی که در بریتانیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند، تحت قوانین محلی حفاظت‌ بیشتری از حریم خصوصی داده‌ها دارند.
علیرغم دستور موقت قاضی، نماینده ایالات متحده همچنان به صورت محرمانه به این اطلاعات دسترسی خواهد داشت. همچنین احتمالا در ماه آینده جلسه‌ای دیگری در مورد این موضوع برگزار شود.