اخبار روز

افزایش آدرس های منحصر به فرد اتریوم قبل از مرج

افزایش آدرس های منحصر به فرد اتریوم قبل از مرج
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.52 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

همان‌طور که اتریوم برای مرج مورد انتظار خود آماده می‌شود، شبکه همچنان به ثبت فعالیت‌های قابل‌توجهی ادامه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال تعداد آدرس های منحصر به فرد اتریوم تازه ایجاد شده در آستانه مرج در حال افزایش است.

تا ۲ سپتامبر، تعداد آدرس های منحصر به فرد اتریوم ۲۰۴,۵۷۱,۸۲۷ بود. این مورد نشان‌دهنده رشد ۲,۲۱۰,۵۲۹ آدرس از ۲۰۲,۳۶۱,۲۹۸ آدرس ثبت‌شده در ۲ آگوست می‌باشد. بر اساس گزارش‌ها در طول ۳۰ روز گذشته، روزانه حدود ۷۱,۳۰۷ آدرس اضافه شده است.

آدرس‌های اضافه‌شده لزوما نشان‌دهنده فعال‌بودن آن‌ها یا تعداد منحصربه‌فرد افرادی که به شبکه می‌پیوندند نیست. سرمایه‌گذاران گاهی اوقات می‌توانند بیش از دو آدرس در کیف پول‌های مختلف اتریوم داشته باشند.

اگرچه بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر فروش گسترده‌ای را تجربه می‌کند. اما رشد آدرس های منحصر به فرد اتریوم را می‌توان تا حدی به مرج اتریوم نسبت داد. این اتفاق شبکه را به یک بلاکچین اثبات سهام منتقل می‌کند.

می‌توان نتیجه گرفت که صاحبان آدرس های منحصر به فرد اتریوم در حال تلاش برای به‌دست‌آوردن اتریوم با انتظار افزایش احتمالی هستند. همین‌طور که بازار نزولی این روزهای ارز دیجیتال فرصت مناسبی برای آن‌ها فراهم می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها شاهد رشد کوتاه‌مدت بازار در ماه آگوست پس از اعلام به‌روزرسانی بوده‌ایم. باتوجه‌به اینکه اکثر سرمایه‌گذاران اتریوم در حال زیان هستند. نظارت بر چگونگی تاثیر این ارتقا بر بازار نزولی فعلی جالب خواهد بود.

علاوه بر این، برخی از تحلیلگران نسبت به امکان افزایش ارزش اتریوم پس از مرج ابراز تردید کرده‌اند. آنتونی ترنچف، یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم نکسو گفت. هیچ تضمینی مبنی بر این که مرج باعث افزایش قیمت بشود، وجود ندارد.