اخبار روز

افزایش طول عمر با دنیای وب ۳ و کریپتو امکان‌پذیر است؟

افزایش طول عمر با دنیای وب ۳ و کریپتو امکان‌پذیر است؟
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.7 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

پزشکان در حال تحقیق بر روی ساخت داروهای افزایش طول عمر هستند. اما طول عمر طولانی‌تر و سالم‌تر انسان برای جامعه کریپتو و دنیای وب ۳ چه معنایی دارد.

علم افزایش طول عمر (Longevity) برای افراد خارج از دنیای پزشکی نیز بسیار اهمیت دارد و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۸ به بازاری ۱۲۸ میلیارد دلاری دست یابد. فناوری‌های افزایش‌دهنده طول عمر و درمان بیماری‌های مرتبط با پیری در چند سال آینده وارد فاز آزمایش‌های انسانی خواهند شد. جامعه ارزهای دیجیتال نیز بهتر است در این زمینه بیشتر بیاموزد و در زمینه رشد طول عمر مشارکت کند. زمان آن فرارسیده تا جهان به موضوعات مهم و مؤثر در افزایش طول عمر انسان توجه کند.

اصطلاح افزایش طول عمر فقط تصاویری از زندگی طولانی‌تر را تداعی می‌کند، اما درواقع چیزی فراتر از این است. زندگی باید رضایت‌بخش و سرگرم‌کننده هم باشد. در پزشکی طول عمر یعنی تمرکز بر سلامت جسمانی، رفتاری و روانی و همه این‌ها قطعات پازل ساختن یک انسان سالم‌تر هستند.

افزایش کمیت و کیفیت طول عمر بخش مهمی از آینده زندگی جمعی ما است. کریپتو، بلاکچین و دنیای وب ۳ کار کردن با یکدیگر و حمایت از همدیگر را برای ما آسان‌تر می‌کنند. علم طول عمر یعنی ما بتوانیم طولانی‌تر، سالم‌تر و شادتر زندگی کنیم. بنابراین اگر باهم همکاری کنیم و سیستم‌های بازتر و قابل‌دسترس‌تری برای همگان ایجاد کنیم، کیفیت زندگی انسان‌ها بالاتر خواهد رفت.

کار در دنیای وب ۳ و حوزه فناوری‌های پیشرو مانند متاورس، ارزهای دیجیتال و دیفای مستلزم آن است که دائماً وضعیت موجود را زیر سؤال ببرید و به دنبال بهینه‌سازی باشید. یعنی همان نگرش پیشگامانه‌ای که در علم افزایش طول عمر مشاهده می‌شود. می‌توان گفت داروی طول عمر همان به حرکت درآوردن موتور تکاملی ما است.

به لطف این پیشرفت‌های فناوری باورنکردنی، ما به محصولاتی دسترسی داریم که به روند تکاملی ما کمک می‌کنند. روح و جوهره علم افزایش طول عمر در جامعه کریپتو متبلور است. یعنی یک جنبش قدرتمند که برای بهبود نحوه عملکرد سیستم‌های موجود نظیر بخش مالی و دموکراتیزه کردن آن‌ها تلاش می‌کند.

منبع: cointelegraph