اخبار روز

سرمایه‌گذاری بزرگترین اپراتور تلفن همراه ژاپن در حوزه وب ۳

سرمایه‌گذاری بزرگترین اپراتور تلفن همراه ژاپن در حوزه وب ۳
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.02 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

NTT Docomo بزرگترین اپراتور تلفن همراه ژاپن، با پلتفرم قراردادهای هوشمند Astar Network برای تسریع اجرای وب ۳ شریک شد. این تلاش مشترک به شکل یک کنسرسیوم خواهد بود.
طبق یک بیانیه مطبوعاتی، Astar Network و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ژاپن برای همکاری در سه اصل توافق کرده‌اند. آن‌ها این توسعه را با تحقیق در مورد مسائل زیست محیطی در وب ۳ دنبال می‌کنند. همچنین می‌خواهند با آموزش افراد، موانع موجود در مسیر پذیرش گسترده‌تر وب ۳ را از بین ببرند. در نتیجه فرصت‌هایی را برای مهندسان و رهبران کسب‌وکار برای یادگیری و کسب تجربه عملی فراهم کنند.
سوتا واتانابه مدیرعامل Astar Network در این زمینه گفت: ماموریت این پروژه افزایش آگاهی مردم نسبت به دنیای وب ۳ است. او افزود هدف ما و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ژاپن ایجاد جامعه‌ای است که در آن افراد بیشتری بتوانند از مزایای وب ۳ لذت ببرند.
اخیرا دولت علاقه فزاینده‌ای به وب ۳، ارزهای دیجیتال و دیفای نشان داده است. در ۲ نوامبر آژانس دیجیتال ژاپن یک سازمان مستقل تحقیقاتی غیرمتمرکز را برای وب ۳ راه اندازی کرد. در اواخر اکتبر نیز دومین شهر بندری بزرگ کشور به نام فوکویوکا با Aster Labs برای توسعه فناوری‌های وب ۳ همکاری کرد.
لازم به ذکر است که دولت ژاپن تقریبا یک سوم سهام بزرگترین اپراتور تلفن همراه ژاپن را در اختیار دارد.
در حالی که این کشور هنوز مقررات نسبتا سختی برای ارزهای دیجیتال دارد. اما نخست‌وزیر آن از برنامه‌های دولت برای سرمایه‌گذاری عمده در وب و متاورس صحبت می‌کند. انجمن تبادل دارایی‌های مجازی ژاپن همچنین قول داده است تا با تسهیل قوانین مربوطه، فهرست کردن ارزهای دیجیتال برای صرافی‌های مجاز آسان‌تر شود.