اخبار روز

اگر ریپل بر SEC پیروز شود، قیمت XRP رشد چشمگیری خواهد داشت

اگر ریپل بر SEC پیروز شود، قیمت XRP رشد چشمگیری خواهد داشت
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.87 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

قیمت XRP پس از شایعه پایان کشمکش حقوقی ریپل با SEC ایالات متحده، برای مدت کوتاهی به ۰.۵ دلار افزایش یافت. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها در صورت پیروزی ریپل بر SEC ایالات متحده، جامعه ریپل به جبران ضررهای گذشته امیدوار خواهد بود.

بازارها عموما نزولی هستند، اما XRP تحت تاثیر این اتفاق‌ها قرار ندارد. مصونیت این دارایی در برابر اثرات جو نامطلوب بازار، اکثر کارشناسان را متحیر کرده است.

قیمت ارز دیحیتال XRP در هفته گذشته با افزایش بی‌سابقه بیش از ۲۸ درصدی روبه‌رو بود. با این اتفاق، ریپل به‌عنوان یکی از دارایی‌های برتر با بهترین عملکرد در هفت روز گذشته قرار گرفت.

طبق گزارش‌ها، این دارایی در روز پنجشنبه علی‌رغم شرایط نزولی بازار به ۰.۴۳ دلار افزایش یافت. آخرین باری که قیمت XRP به ۰.۴۳ دلاری رسید در ماه می بود که ترا لونا سقوط کرد.

این ارز دیجیتال در اواخر ژوئن به ۰.۳۰ دلار کاهش یافت. اگرچه این دارایی به‌سرعت به بالای ۰.۳۲ دلار برگشت، اما تاکنون بین ۰.۳۱ دلار و ۰.۳۴ دلار تثبیت شده بود.

ریپل شکایتی علیه SEC مطرح کرده است. این شرکت فناوری آمریکایی مدعی شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار شواهد کافی برای اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه XRP یک قرارداد سرمایه‌گذاری است، ندارد.

در هفته گذشته با انتشار اخبار متعدد از دادگاه، XRP بسیاری از نقاط مقاومت را شکست و به ۰.۴۳ دلار رسید.

بنا به نظر کارشناسان درصورتی‌که ریپل در دادگاه به پیروزی برسد، قیمت XRP رشد قابل‌توجهی خواهد داشت. حتی امکان رسیدن آن به یک دلار وجود دارد.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: