اخبار روز

دادگاه ریپل و کمیسیون اوراق بهادار آمریکا رو به پایان است

دادگاه ریپل و کمیسیون اوراق بهادار آمریکا رو به پایان است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.36 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

دادگاه ریپل و کمیسیون اوراق بهادار آمریکا پس از یک نبرد دو ساله به پایان خود نزدیک می‌شود. در ۲ دسامبر، کمیسیون و ریپل هر دو آخرین دفاعیات خود را به دادگاه ارسال کردند.
ریپل در دفاعیه خود نوشت که کمیسون اوراق بهادار آمریکا نتوانسته ثابت کند که ارائه XRP آن بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۰ یک پیشنهاد یا فروش قرارداد سرمایه‌گذاری بوده است.
ریپل در ادامه افزود که دادگاه باید درخواست متهم را بپذیرد و درخواست کمیسیون اوراق بهادار آمریکا را رد کند. استوارت آلدروتی مشاور عمومی ریپل در توییتر خود نوشت که این دفاعیه نهایی آن‌ها است و از دادگاه می‌خواهد که به نفعشان رای صادر کند.
او همچنین اظهار داشت که ریپل به دفاعی که از کل صنعت ارزهای دیجیتال انجام داده افتخار می‌کند.
اختلاف حقوقی جاری بین کمیسیون اوراق بهادار آمریکا و ریپل در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شد. زمانی که کمیسیون اقدام قانونی علیه ریپل آغاز کرد و مدعی شد که این شرکت با ارائه ارز دیجیتال XRP به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده، ۱.۳ میلیارد دلار جمع آوری کرده است.
جیمز فیلان دادستان سابق فدرال، در توییتر خود نوشت که فقط سه مشکل در پرونده آن‌ها باقی مانده است. این موارد شامل طرح‌های قضاوت، چالش‌ها و مسائل مربوط به گزارش‌های کارشناسی می‌باشد.
فیلان معتقد است که قاضی پرونده به سه موضوع بزرگ به طور جداگانه رسیدگی نخواهد کرد بلکه در مورد همه چیز با هم تصمیم خواهد گرفت. بنابراین زمانی که او در مورد این پرونده تصمیم گرفت احتمالا قبل از مارس ۲۰۲۳ یک حکم کتبی بزرگ منتشر خواهد شد.