اخبار روز

چارلز هاسکینسون گفت قراردادهای هوشمند محرمانه به کاردانو می‌آیند

چارلز هاسکینسون گفت قراردادهای هوشمند محرمانه به کاردانو می‌آیند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.28 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

علی‌رغم این که بازار ارزهای دیجیتال در زمستان به سر می‌برد اما کاردانو مانند گذشته به کار خود ادامه می‌دهد. به عنوان مثال اخیرا چارلز هاسکینسون به بلاکچین جدید متمرکز بر حریم خصوصی آن‌ها به نام Midnight اشاره کرد.

در واقع، چارلز هاسکینسون در مورد حفظ حریم خصوصی و بلاکچین صحبت کرد. او همچنین گفت زنجیره Midnight یکی از مشکلات اساسی در صنعت ارزهای دیجیتال یعنی محرمانه بودن مخاطبین را حل می‌کند.

چارلز هاسکینسون افزود هر بار که در یک تجارت تحت نظارت شرکت می‌کنید، حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. زیرا آن کسب‌وکار از شما می‌خواهد که برخی از اطلاعات شناسایی شخصی را ارائه دهید. همچنین طبق قانون حفظ حریم خصوصی باید آن را مخفی نگه دارید. حال اگر این کار را در یک تنظیمات بلاکچین انجام دهید، اطلاعات خصوصی شما برای همه عمومی می‌شود.

از نظر چارلز هاسکینسون راه حل این است که یک چارچوب محرمانه در قالب Midnight ایجاد شود. بنابراین به شما یک چارچوب محرمانه خواهید داشت، یعنی قراردادهای هوشمندی دارید که خصوصی هستند و این اتفاق بزرگی است.

به عبارت‌دیگر Midnight یک چارچوب برای افراد به منظور ایجاد قراردادهای هوشمند محرمانه فراهم می‌کند.

علاوه بر کار روی بلاکچین متمرکز بر حریم خصوصی Midnight، کاردانو همزمان چند کار دیگر را شروع کرده است. طبق خبرها کاردانو کار روی نسخه آزمایشی استیبل کوین Djed را که ژانویه ۲۰۲۳ در بلاکچین اثبات سهام آن منتشر می‌شود را دوباره فعال می‌کند.

این پلتفرم همچنین افزایش مداوم قراردادهای هوشمند Plutus را نیز ثبت کرده و تعداد کل آن‌ها را بیش از ۳۰۰ درصد در سال ۲۰۲۲ افزایش داده است. علاوه بر این، شرکت کاردانو می‌خواهد اولین شاخص غیرمتمرکز بلاکچین را در جهان ایجاد کند.