اخبار روز

تتر اوراق تجاری را از ذخایر خود حذف می‌کند

تتر اوراق تجاری را از ذخایر خود حذف می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.78 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

تتر اوراق تجاری را از ذخایر خود حذف کرده است. این شرکت می‌گوید که در سه ماهه گذشته، تماس مستقیم خود با خزانه داری آمریکا را به بیش از ۱۰ میلیارد دلار افزایش داده است.

تتر، بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان از نظر ارزش بازار، می‌گوید که اوراق تجاری را به طور کامل از ذخایر خود حذف کرده است. آن‌ها همچنین سرمایه‌گذاری‌ها را با اسناد خزانه‌داری ایالات متحده جایگزین نمودند.

تتر در توییتی نوشت: این نشان‌دهنده تعهد ما به حمایت از توکن‌هایمان با امن‌ترین و نقدترین ذخایر در بازار است. این شرکت قبلا نیز بیش از ۳۰ میلیارد دلار از این اوراق را بدون هیچ ضرری حذف کرده بود.

این اعلامیه به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم تتر برای افزایش شفافیت، با حمایت از سرمایه‌گذاران در هسته مدیریت ذخایر تتر منتشر می‌شود. کاهش اوراق تجاری به صفر نشان دهنده تعهد تتر به پشتیبانی از توکن‌های خود با ایمن‌ترین ذخایر موجود در بازار است. این گامی به سوی شفافیت و اعتماد بیشتر نه تنها برای تتر بلکه برای کل صنعت استیبل کوین می‌باشد.

تتر برای ماه‌ها گفته است که قصد دارد کیفیت ذخایر خود را تا حدی با کاهش مقدار اوراق تجاری خود کاهش دهد. تتر ادعا می‌کند که توکن‌هایش یک به یک با ارز فیات منطبق و توسط ذخایر شرکت پشتیبانی می‌شوند.

تتر افزود که می‌خواهد تا پایان سال گزارش ماهانه وضعیت ذخایر خود را منتشر کند. این اقدام ماه‌ها پس از بحران ترا در ماه مه، زمانی که استیبل کوین الگوریتمی این شرکت سقوط کرد، انجام شد.