اخبار روز

موجودی اوراق تجاری تتر به ۸.۵ میلیارد دلار کاهش یافت

موجودی اوراق تجاری تتر به ۸.۵ میلیارد دلار کاهش یافت
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.74 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

تتر، شرکت دارایی دیجیتال پشت بزرگ‌ترین استیبل کوین ارز دیجیتال USDT، گزارش تضمین سه‌ماهه خود را منتشر کرد. این گزارش موجودی اوراق تجاری تتر توسط یک سازمان حسابداری عمومی به نام BDO محاسبه شده است.

این گزارش بر دارایی‌های شرکت تا پایان سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ متمرکز بود. در واقع تتر از خدمات شرکت BDO به‌عنوان ابزاری برای اعتبارسنجی گزارش خود استفاده کرد.

شرکت BDO یک شبکه بین‌المللی از شرکت‌های حسابداری، مالیاتی و مشاوره عمومی است. این شرکت خدمات تضمینی، مالیاتی و مشاوره مالی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

بر اساس ارزیابی BDO موجودی اوراق تجاری تتر ۵۸ درصد کاهش یافته است. در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۲۲ میزان کل موجودی اوراق تجاری تتر از ۲۰ میلیارد دلار به ۸.۵ میلیارد دلار رسید.

پائولو آردوینو مدیر ارشد فناوری تتر قبلاً در مورد برنامه شرکت برای کاهش بدهی‌های کوتاه‌مدت صحبت کرده است. او در اوایل سال گفت موجودی اوراق تجاری تتر تا پایان سال ۲۰۲۲ به صفر خواهد رسید.

در سه‌ماهه گذشته، این شرکت همچنین دارایی‌های نقدی و سپرده‌های بانکی را تا ۳۲ درصد افزایش داد. حسابرسی شرکت BDO مجدداً ادعاهای شرکت را برای دارایی‌های نگهداری شده در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ تأیید کرد.

در زمان انتشار این خبر، استیبل کوین تتر با بیش از ۶۰ میلیارد دلار ارزش بازار، همچنان استیبل کوین پیشرو در ارزهای دیجیتال است. آردوینو گفت این شرکت قصد دارد جایگاه خود را در صدر حفظ کند. USDC Circle نزدیک‌ترین رقیب آن با ارزش بازار بالای ۵۰ میلیارد دلار است.