اخبار روز

جمع آوری سرمایه برای خرید بیت کوین توسط شرکت مایکرو استراتژی

جمع آوری سرمایه برای خرید بیت کوین توسط شرکت مایکرو استراتژی
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.53 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس گزارش‌ها شرکت هوش تجاری مایکرو استراتژی قصد جمع آوری سرمایه برای خرید بیت کوین دارد. این شرکت می‌خواهد از طریق فروش برخی از سهام آن به شرکت‌های Cowen and Company و BTIG این مبلغ را جمع‌آوری کند.

این شرکت در حال حاضر دارای بزرگ‌ترین ذخایر بیت کوین در بین شرکت‌های ثبت شده عمومی است. مایکرو استراتژی می‌خواهد ۵۰۰ میلیون دلار از سهام کلاس A خود را به این شرکت‌های سرمایه‌گذاری بفروشد.

طبق مدارک ارسال شده به کمیسیون امنیت، این شرکت ممکن است از درآمد حاصله به‌منظور جمع آوری سرمایه برای خرید بیت کوین استفاده کند.

این شرکت هلدینگ بیت کوین طی نوسانات اخیر قیمت آن نشان داد که برای مقابله با نوسانات برنامه دارد.

این دفترچه همچنین گفت که قصد آن‌ها از جمع آوری سرمایه برای خرید بیت کوین این است که فقط بیت کوین بخرد و نگه دارد. آن‌ها افزودند که از بیت کوین خود برای معاملات یا قراردادهای دیگر استفاده نخواهند کرد.

با وجود جمع آوری سرمایه برای خرید بیت کوین، این شرکت در صورت نیاز به نقدینگی ممکن است بخشی از دارایی‌ها را بفروشد.

اخیرا نیز اخباری منتشر شد، مبنی بر اینکه دادستان کل منطقه کلمبیا از مایکل سایلور موسس مایکرو استراتژی به دلیل فرار مالیاتی شکایت کرده است.

در همین حال وینکو اینفلوئنسر در توییتر خود نوشت. یک نهنگ با بیش از ۲۰۰ هزار بیت کوین تمام دارایی‌های خود را به صرافی‌ها منتقل کرد.

او ادامه داد که من مطمئن هستم که این آدرس بیت کوین مایکل سایلور است و آنها قصد دارند همه چیز را بفروشند. با این‌حال، جامعه به این ادعا شک دارد. زیرا سایلور بارها قول داده که دارایی‌های خود را نفروشد.