اخبار روز

مایکل سیلور می‌گوید بیت کوین بهتر از طلا است

مایکل سیلور می‌گوید بیت کوین بهتر از طلا است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.17 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بیت کوین و طلا هر دو دارایی‌های ارزشمندی هستند که می‌توان از آن‌ها برای محافظت در برابر تورم استفاده کرد. بااین‌حال، تفاوت‌های مهمی بین این دو از نظر تاریخچه، دسترسی و سایر منابع تقاضا وجود دارد. مایکل سیلور اخیرا طی مصاحبه‌ای گفت که بیت کوین بهتر از طلا است.

طلا بدون شک، تاریخچه طولانی و پایه محکمی دارد. درحالی‌که بیت کوین به سختی بیش از یک دهه می‌باشد که خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

در نوامبر سال گذشته، قیمت هر بیت کوین به بیش از ۶۵ هزار دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. این افزایش مربوط به معرفی یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده بود. درحالی‌که سایر موارد در طول سال به رویدادهای تسلا و کوین بیس مربوط می‌شد.

علی‌رغم این واقعیت که بیت کوین بیش از ۷۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است. اما مایکل سیلور، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت میکرو استراتژی نگران نیست.

او نه‌تنها فکر می‌کند که بیت کوین شکوه سابق خود را خواهد یافت. بلکه معتقد است که بیت کوین بهتر از طلا بوده و هنوز برای رشد جا دارد.

درحالی‌که ارزش محبوب‌ترین ارز دیجیتال در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. اما میکرو استراتژی در حال خرید آن بوده و با ۱۳۰ هزار بیت کوین در خزانه، نزدیک به ۴ میلیارد دلار ارز در اختیار دارد.

او افزود به نظر من بیت کوین بهتر از طلا بوده و می‌توان آن را طلای دیجیتال نامید. همچنین سیلور پیش‌بینی کرد که قیمت کریپتو ممکن است در دهه آینده به ۵۰۰ هزار دلار برسد.

طبق گزارش‌ها او که می‌گوید بیت کوین بهتر از طلا می‌باشد، حدود ۱۷۷۳۲ بیت کوین خریداری کرده است.