اخبار روز

دادگاه عالی آمریکا به سود صرافی کوین بیس دستور داد

دادگاه عالی آمریکا به سود صرافی کوین بیس دستور داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.98 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

در یک اتفاق تاریخی دادگاه عالی آمریکا به نفع صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس رای داد. طبق این حکم شکایت‌های مطرح شده در دادگاه فدرال تا زمانی که متهم درخواست تجدیدنظر برای حل پرونده را دنبال می‌کند، متوقف می‌گردد.
این پرونده ابتدا در ماه مارس مورد بحث قرار گرفت، در آن زمان، قضات در این مورد اختلاف داشتند. پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس در این رابطه گفت: ما از دادگاه عالی آمریکا برای بررسی دقیق پرونده سپاسگزاریم. این اتفاق دلیلی روشن برای اعتماد من به سیستم قضایی آمریکا است.
این پرونده پس از شکایت یک کاربر کوین بیس علیه آن آغاز شد. شاکی مدعی بود که برخورد بخش خدمات و پشتیبانی صرافی با مشتریان بسیار بد است. زیرا پاسخ‌های آن‌ها ناکافی بوده و قادر به حل و فصل مشکلات نیستند.
با این حال، پس از حکم دادگاه عالی آمریکا، صرافی می‌تواند به تلاش‌های خود برای تعلیق شکایت ادامه دهد. این نتیجه نشان‌دهنده یک پیروزی برای کوین بیس است، اگرچه تاثیری فوری بر صنعت ارزهای دیجیتال ندارد.
این حکم دادگاه عالی آمریکا باعث می‌شود تا شرکت‌ها از داوری به عنوان ابزاری برای حل اختلاف استفاده کنند. علاوه‌براین، می‌تواند پیامدهایی برای سایر پرونده‌های مربوط به کوین بیس داشته باشد.
قاضی براون جکسون از مخالفان این حکم نیز در مصاحبه‌ای گفت: درخواست تجدیدنظر در مورد یک موضوع می‌تواند مانع پیشرفت دادگاه در پرونده شود. این موضوع می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای بر روند دادرسی فدرال داشته باشد.
لازم به ذکر است که صرافی هم‌اکنون درگیر دو مناقشه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار می‌باشد. در اولین مورد صرافی به دنبال وادار کردن کمیسیون به منظور ایجاد مقرراتی برای صنعت ارزهای دیجیتال است. مورد دوم هم مربوط به شکایت کمیسیون از صرافی به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار می‌باشد.