اخبار روز

در میان سرکوب ارزهای دیجیتال، صرافی کوین بیس به دنبال خروج از آمریکا است

در میان سرکوب ارزهای دیجیتال، صرافی کوین بیس به دنبال خروج از آمریکا است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.64 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در حال بررسی برای ایجاد یک صرافی خارج از آمریکا در بحبوحه سرکوب ارزهای دیجیتال و شرایط نامساعد بانکی است.
بر اساس خبرها، صرافی کوین بیس با مشتریان نهادی خود برای ایجاد یک پلتفرم جدید تجارت ارزهای دیجیتال در خارج از آمریکا تماس گرفته است.
در این گفتگو با شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صرافی پیشنهاد داده که یک مکان جایگزین، دور از بازار اصلی کوین بیس، برای مشتریان جهانی راه‌اندازی کند. با این حال صرافی هنوز تصمیم نگرفته که پلتفرم جدید در چه کشوری باشد.
سخنگوی کوین بیس بدون تایید این برنامه گفت که صرافی کشورهای مختلف را ارزیابی می‌کند. همچنین به عنوان بخشی از ماموریت خود به منظور اعمال فشار برای پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان با مقامات دولتی در حوزه‌های قانونی ملاقات می‌کند.
گسترش احتمالی کوین بیس در پی تشدید سرکوب ارزهای دیجیتال در آمریکا صورت می‌گیرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز اخیرا به منظور کاهش خطرات ارزهای دیجیتال برای سیستم مالی کشور، اقداماتی انجام داده است.
لازم به ذکر است که سرکوب ارزهای دیجیتال در آمریکا با تعطیلی بانک‌های سیلورگیت و سیگنچر بنک رو به افزایش می‌باشد. در ماه فوریه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، صرافی کراکن را مجبور کرد تا ارایه خدمات استیکینگ به کاربران آمریکایی را متوقف کند. زیرا کمیسیون این برنامه خدماتی را به عنوان اوراق بهادار ارزیابی کرد.
برایان آرمسترانگ مدیرعامل کوین بیس هشدار داده که سرکوب ارزهای دیجیتال توسط کمیسیون باعث خروج صنعت ارزهای دیجیتال از آمریکا خواهد شد.
او افزود تقریبا تمام مراکز مالی بزرگ از جمله سنگاپور و اتحادیه اروپا، قوانین جامع برای این صنعت معرفی نموده‌اند. بنابراین آمریکا اگر نمی‌خواهد عقب بماند، باید از این روند پیروی کند.