اخبار روز

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس با بانک مرکزی برزیل همکاری می‌کند

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس با بانک مرکزی برزیل همکاری می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.24 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس از طریق همکاری با بانک مرکزی برزیل خدمات خود را در این کشور گسترش می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به پشتیبانی شبانه‌روزی به زبان پرتغالی و روابط کاربری بهتر اشاره کرد.
صرافی کوین بیس قراردادهایی را با ارائه‌دهنده‌های خدمات پرداخت که توسط بانک مرکزی برزیل اداره می‌شود، امضا کرده است.
بنابراین مشارکت کوین بیس و بانک مرکزی برزیل امکان خرید ارزهای دیجیتال در این کشور را آسان‌تر نموده و امکان واریز و برداشت از حساب‌های کوین بیس را فراهم می‌کند. همچنین مردم این کشور به آسانی می‌توانند در صرافی حساب ایجاد کنند.
نانا مورگان معاون بین‌الملل کوین بیس گفت: امروزه در حال افزایش عرضه محصولات خود هستیم و سابقه قوی در برزیل داریم. ما در سال ۲۰۲۱ یک مرکز فناوری در کشور ایجاد کردیم که فناوری‌های ارز دیجیتال و وب ۳ را در این کشور گسترش می‌دهد.
او افزود که بازوی سرمایه‌گذاری کوین بیس نیز با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ارز دیجیتال این کشور مانند هشدکس بر بازار برزیل تمرکز کرده است.
این صرافی گفت که همکاری با بانک مرکزی برزیل بخشی از یک توسعه بین‌المللی گسترده‌تر می‌باشد. بر اساس گزارش‌ها، آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک پلتفرم مبادله در خارج از آمریکا هستند.
لازم به ذکر است که توسعه کوین بیس پس از همکاری بایننس و مسترکارت برای راه‌اندازی یک کارت پرداخت ارز دیجیتال در این کشور است.
بر اساس خبرها، یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال در برزیل در حال ایجاد است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل نیز در ماه سپتامبر به دنبال تغییراتی در مقررات ارزهای دیجیتال بود.