اخبار روز

راه‌اندازی خدمات پرداخت استیبل کوین ویزا در بلاکچین سولانا

راه‌اندازی خدمات پرداخت استیبل کوین ویزا در بلاکچین سولانا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.84 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت ویزا از راه‌اندازی خدمات پرداخت استیبل کوین خود در بلاکچین سولانا و همکاری با شرکت‌های پرداخت ورد پلی و نووی خبر داد.
ورد پلی و نووی شرکت‌های فین تک هستند که به بازرگانان در بخش‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهند. آن‌ها امیدوارند که به وسیله این همکاری پرداخت با استیبل کوین ویزا را برای بازرگانان فراهم کنند.
شرکت ویزا در این رابطه گفت که با استفاده از خدمات پرداخت استیبل کوین و شبکه‌های بلاکچین مانند سولانا و اتریوم به دنبال افزایش سرعت معاملات هستیم. آن‌ها افزودند که ما همیشه در خط مقدم نوآوری ارز دیجیتال و بلاکچین قرار خواهیم داشت. همچنین از این فناوری‌های جدید برای کمک به بهبود روش انتقال پول استفاده می‌کنیم.
ویزا در ادامه گفت که همکاری با شرکت‌های ورد پلی و نووی به افزایش سرعت تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌ها و تمرکززدایی در برنامه کمک می‌کند.
این مشارکت، ویزا را به یکی از اولین شرکت‌هایی تبدیل نمود که خدمات پرداخت استیبل کوین خود را در بلاکچین سولانا را راه‌اندازی کرده است. آن‌ها مدعی شدند که آماده همکاری با شرکای بیشتر برای گسترش برنامه خود هستند.
جیم جانسون مدیرعامل شرکت پرداخت ورد پلی گفت که این همکاری باعث افزایش انعطاف‌پذیری ما برای پاسخگویی به نیازهای بازرگانان می‌شود.
شرکت ویزا در گذشته نیز با صرافی کریپتو دات کام وارد همکاری شد تا از بلاکچین اتریوم برای تراکنش‌های فرامرزی در کشور استرالیا استفاده نماید.
لازم به ذکر است که گسترش خدمات پرداخت استیبل کوین ویزا یک پیشرفت قابل توجه در صنعت ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. زیرا در سال اخیر علی‌رغم فشارهای نظارتی مداوم بر این صنعت، شرکت‌ها، محصولات و خدماتی جدیدی در این حوزه معرفی کرده‌اند.