اخبار روز

سرمایه‌گذاری وای کامبینیتور بر روی شرکت پینگ

سرمایه‌گذاری وای کامبینیتور بر روی شرکت پینگ
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.34 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت پینگ به منظور گسترش تمرکز خود به مناطق جدید ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. شرکت‌هایی از جمله وای کامبینیتور، ریس کپیتال و گوت کپیتال در این دور شرکت داشتند.
جک ساراکو یکی از بنیان‌گذاران شرکت پینگ، در مصاحبه‌ای گفت که ما در حال توسعه هستیم و این شرکت در حال حاضر به کاربران در ۱۶ کشور خدمات می‌دهد. او خاطرنشان کرد که شرکت همچنین قصد دارد تمرکز خود را به بازارهایی از جمله جنوب شرق آسیا و غرب آفریقا گسترش دهد.
شرکت پینگ بر فریلنسرهایی که در سطح بین‌المللی کار می‌کنند تمرکز دارد. هدف آن تسهیل فرآیند دریافت پول به دلار و تبدیل آن وجوه به ارز محلی است. این به کاربران امکان می‌دهد یک حساب بانکی به دلار آمریکا بسازند، از کارفرمایان خود فاکتور بگیرند و ارزهای محلی یا دیجیتال را از طریق نقل و انتقالات بانکی دریافت کنند.
این شرکت مستقر در میامی که در سال ۲۰۲۱ تاسیس شد تا چالش های پرداخت را در آمریکای لاتین حل کند. جایی که حدود ۷۰ درصد از جمعیت آن حساب بانکی سنتی ندارند.
امروزه این یک ابزار پرداخت دیجیتالی است که در اندروید، iOS و دسکتاپ موجود است. این شرکت توسط پابلو اورلاندو، مری ساراکو و برادرش جک ساراکو تاسیس شد. این تیم تجربه زیادی در ارزهای دیجیتال دارند. آن‌ها قبلا در سازمان‌هایی مانند بانک سرمایه‌گذاری UBS و بورس بوینس آیرس کار کرده‌اند.
لازم به ذکر است که شرکت پینگ به کاربران امکان خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و همچنین تتر را می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند دلار آمریکا را واریز یا برداشت کنند.