اخبار روز

شرکت ترد ورس ۱۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

شرکت ترد ورس ۱۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.13 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت ترد ورس اظهار داشت که ۱۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است تا بتواند بازی‌های وب ۳ و واقعیت مجازی بسازد. این شرکت مستقر در توکیو از این پول برای جذب سازندگان بازی از سراسر جهان و توسعه وب ۳ استفاده خواهد کرد.
این شرکت قبلا حدود ۲۰.۳ میلیون دلار را در سه دور جمع آوری کرده بود. از جمله دور اول که غول بازی‌های وب ۳ به نام آنیموکا برندس را در آن حضور داشت.
هیرونایو کونیمیتسو مدیرعامل شرکت ترد ورس، در بیانیه‌ای گفت ما از سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار هیجان‌زده هستیم. با توجه به پروژه‌های زیادی که در این بخش در حال توسعه می‌باشند، ما مفتخریم که وارد مرحله جدیدی برای شرکت خود شده‌ایم.
شرکت ترد ورس همچنین در حال کار بر روی اولین بازی بلاکچین خود است. در اوایل این ماه، این شرکت اعلام کرد که با پالیگان همکاری می‌کند.
او افزود در حالی که این یک فضای چالش برانگیز برای جذب سرمایه بود. ولی ما کاملا موفق بوده‌ایم و از حمایت جدیدترین سرمایه‌گذاران خود بسیار قدردان هستیم. ما در حال ساخت بازی‌هایی هستیم که مورد علاقه بسیاری از مخاطبان قرار می‌گیرد و برای آینده این صنعت بسیار مهم است.
یوساکو مایزاوا مدیرعامل MZ Web3 Fund، در بیانیه‌ای گفت شرکت ترد ورس دارای متخصصان با تجربه در زمینه واقعیت مجازی و بازی‌های بلاکچین است و این شرکت در یک نقطه هیجان‌انگیز در گسترش قرار دارد. ما معتقدیم که صنعت وب ۳ آینده روشنی دارند و ما می‌توانیم از این روند رو به رشد بهره‌مند شویم.
مدیر ارشد تجاری شرکت ترد ورس در بیانیه‌ای گفت ما به نوآوری و گسترش مرزهای واقعیت مجازی و بازی‌های وب ۳ اعتقاد داریم.