اخبار روز

شرکت دیجیتال کارنسی گروپ تا اطلاع ثانوی پرداخت سود سهام را متوقف کرد

شرکت دیجیتال کارنسی گروپ تا اطلاع ثانوی پرداخت سود سهام را متوقف کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.23 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت دیجیتال کارنسی گروپ به سهام‌داران خود گفت که به دلیل تلاش برای حفظ نقدینگی، پرداخت سود سه ماهه خود را تا اطلاع ثانوی متوقف می‌کند.
بر اساس نامه ارسالی به سهام‌داران، این شرکت بر روی تقویت ترازنامه خود از طریق کاهش هزینه‌های عملیاتی و حفظ نقدینگی متمرکز شده است. آن‌ها همچنین گفتند که در حال بررسی فروش برخی از دارایی‌های موجود در مجموعه خود هستند.
لازم به ذکر است که مسائل مالی آن‌ها ناشی از مشکلات شرکت جنسیس گلوبال تریدینگ می‌باشد. طبق گزارش‌ها این شرکت بیش از ۳ میلیارد دلار به طلبکاران بدهکار است.
در حال حاضر امکان برداشت وجوه برای مشتریان شرکت جنسیس وجود ندارد. این اتفاق باعث شد که برادران وینکلواس از شرکت دیجیتال کارنسی گروپ بخواهد تا بری سیلبرت را از مدیرعاملی برکنار کند.
طبق داده‌ها شرکت جنسیس ۹۰۰ میلیون دلار به جمینی بدهکار است. همچنین شرکت دیجیتال کارنسی گروپ ۱.۶۷۵ میلیارد دلار به جنسیس بدهکار می‌باشد که سیلبرت این ادعا را رد می‌کند.
مشکلات جنسیس برای اولین بار پس از توقف برداشت‌ها در ۱۶ نوامبر آشکار شد. آن‌ زمان شرکت علت را آشفتگی بی‌سابقه بازار پس از سقوط صرافی FTX دانست که باعث افزایش حجم برداشت‌ها گردید.
در ۱۰ نوامبر، جنسیس فاش کرد که حدود ۱۷۵ میلیون دلار در FTX دارد. این اتفاق باعث شد که دیجیتال کارنسی گروپ یک سرمایه اضطراری ۱۴۰ میلیون دلاری به جنسیس ارسال کند.
شرکت دیجیتال کارنسی گروپ همچنین مالک گری اسکیل اینوستمنت است. آن‌ها در بیش از ۲۰۰ شرکت ارزهای دیجیتال نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به صرافی ارز دیجیتال کراکن اشاره نمود.