اخبار روز

صرافی دیجیتال سرج از سقوط نجات یافته است

صرافی دیجیتال سرج از سقوط نجات یافته است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.97 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها صرافی دیجیتال سرج مستقر در استرالیا علی‌رغم داشتن میلیون‌ها دلار دارایی در FTX، از سقوط نجات یافته است.
در ۲۴ ژانویه طلبکاران صرافی دیجیتال سرج یک طرح نجات پنج ساله را تصویب کردند. هدف این طرح بازپرداخت وجوه ۲۲۵۴۵ مشتری می‌باشد که از ۱۶ نوامبر دارایی‌هایشان در این پلتفرم مسدود شده است. این طرح نجات برای اولین بار توسط مدیران صرافی‌ از طریق ایمیل در اختیار مشتریان قرار گرفت.
طبق این قرارداد صرافی دیجیتال سرج یک وام ۱.۲۵ میلیون دلاری از شرکت دیجیکو دریافت خواهد کرد که با این وام می‌تواند به تجارت و فعالیت خود ادامه دهد.
طبق گزارش‌ها طلب مشتریان بسته به ترکیب دارایی آن‌ها به صورت ارزهای دیجیتال و فیات بازپرداخت خواهد شد.
این صرافی مستقر در بریزبن استرالیا از سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده بود، اما یکی از قربانیان سقوط FTX در ماه نوامبر شد. آن‌ها برداشت‌ها و سپرده‌های خود را تنها چند روز پس از اعلام ورشکستگی FTX مسدود کردند.
در آن زمان، صرافی دیجیتال سرج گفت که آن‌ها در خطر تبعات ناشی از سقوط صرافی FTX قرار ندارند و مسدود شدن برداشت‌ها بعد از دو هفته برطرف می‌گردد.
این صرافی یکی از معدود شرکت‌های ارز دیجیتال بوده است که با وجود قرار گرفتن در معرض FTX، برنامه‌ای محکم برای راه‌اندازی مجدد فعالیت‌ها دارد.
لازم به ذکر است که از ماه نوامبر، چندین شرکت به دلیل قرار گرفتن در معرض پیامدهای FTX و آشفتگی بازار، برای ورشکستگی فصل یازده ثبت نام کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به بلاکفای و جنسیس اشاره نمود.