اخبار روز

صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام به فعالیت خود در کشور برزیل ادامه می‌دهد

صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام به فعالیت خود در کشور برزیل ادامه می‌دهد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.47 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام مجوز EMI را بانک مرکزی برزیل دریافت کرده است. بنابراین این شرکت به ارائه خدمات خود برای مشتریان در برزیل ادامه می‌دهد. این صرافی از سال گذشته یک کارت ویزا در برزیل برای پرداخت ارزهای دیجیتال ارائه کرده است.
در اطلاعیه صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام آمده است که در ماه‌های اخیر در چندین کشور از جمله فرانسه، بریتانیا و کره جنوبی تاییدیه‌هایی دریافت کرده است. آن‌ها دارای تاییدیه‌های موقت در چندین حوزه قضایی دیگر از جمله سنگاپور، دبی و انتاریو نیز هستند.
کریس مارشالک، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام در اطلاعیه‌ای گفت برزیل منطقه مهمی برای ما است. ما فوق‌العاده مفتخریم که مجوز فعالیت را در برزیل دریافت می‌کنیم.
صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام همچنین با شهر بوسان کره جنوبی که به دنبال ایجاد یک مبادله دارایی دیجیتال دولتی – خصوصی می‌باشد، توافق کرده است. با این حال، توافق احتمالا پس از فروپاشی صرافی FTX در خطر باشد.
بر اساس گزارش‌ها، ارزهای دیجیتال عمدتا برای سرمایه‌گذاری در برزیل استفاده می‌شود. همچنین استفاده از آن به عنوان یک روش پرداخت در حال گسترش است و احتمالا پس از تصویب قانونی که استفاده از آن را قانونی می‌کند، افزایش نیز خواهد یافت.
طبق داده‌ها حدود ۱۰ میلیون برزیلی یعنی ۵ درصد جمعیت کشور، ارزهای دیجیتال را عمدتا در پلتفرم محلی مرسادو بیت کوین تجارت می‌کنند.
در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل بر تغییرات قانونی فشار می‌آورد تا دامنه نظارتی بیشتری به آن بدهد. این کشور اخیرا برای اولین بار پس از چندین سال بررسی، قانونی را برای تنظیم ارزهای دیجیتال در آوریل تصویب کرد.