اخبار روز

عدم ارائه خدمات به سرمایه گذاران سازمانی توسط صرافی کریپتو دات کام

عدم ارائه خدمات به سرمایه گذاران سازمانی توسط صرافی کریپتو دات کام
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.76 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

صنعت ارزهای دیجیتال آمریکا امروز با یک شکست دیگر روبرو شد. زیرا صرافی کرپیتو دات کام از توقف ارائه خدمات به سرمایه گذاران سازمانی در آمریکا خبر داد. این صرافی جدیدترین شرکتی است که از آمریکا خارج می‌شود.
صرافی گفت که تصمیم خود مبنی بر توقف ارائه خدمات به سرمایه گذاران سازمانی را به دلیل تقاضای محدود موسسات در آمریکا گرفته است. صرافی اگرچه به شکایت کمیسیون علیه بایننس و کوین بیس اشاره نکرد، اما بدون شک عامل اصلی تصمیم صرافی همین موضوع بود.
سرمایه گذاران سازمانی مشتریان بزرگی هستند که نسبت به مشتریان خرده‌فروشی پول بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند. لازم به ذکر است که فقط شرکت‌ها می‌توانند از خدمات سازمانی صرافی استفاده کنند.
کریپتو دات کام در بیانیه‌ای گفت که سرمایه گذاران سازمانی قبلا از تصمیم صرافی برای تعلیق سرویس مطلع بودند. با این حال، برنامه و پلتفرم موبایل خرده‌فروشی کریپتو دات کام در آمریکا فعال می‌ماند.
همچنین این تصمیم صرافی به هیچ‌وجه بر برنامه خرده‌فروشی آن که بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد تاثیر نمی‌گذارد.
در ماه‌های اخیر، چندین شرکت ارز دیجیتال اعلام کرده‌اند که در حال کاهش یا توقف فعالیت خود در آمریکا هستند. بسیاری از آنها به قوانین سخت‌گیرانه در آمریکا اشاره کرده و گری گنسلر را مقصر اصلی می‌دانند.
در اوایل این هفته، کمیسیون از صرافی‌های کوین بیس و بایننس شکایت نمود. کوین بیس نیز قبلا گفته بود که می‌خواهد به خارج از کشور نقل مکان کند.
همچنین اخیرا شرکت‌های گلکسی دیجیتال، نکسو و پکسو فعالیت‌های خود را به خارج از این کشور منتقل نمودند.