اخبار روز

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ امکان خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری را فراهم می‌کند

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ امکان خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری را فراهم می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.29 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ با شرکت مون پی همکاری کرده تا امکان خرید ارز دیجیتال را با استفاده از کارت‌های اعتباری فراهم کند. همچنین گزینه انتقال بانکی برای کاربران در اکثر مناطق آمریکا، برزیل و بریتانیا که به عنوان SEPA نیز شناخته می‌شود نیز در حال گسترش است.
این صرافی در اعلامیه‌ای گفت که کاربرانش اکنون می‌توانند در عرض چند دقیقه فیات را در شبکه اصلی اتریوم، پالیگان و آرتیبروم به ارز دیجیتال تبدیل کنند.
لازم به ذکر است که این صرافی‌های غیرمتمرکز به دلیل محافظت داخلی از کاربر، پروتکل‌های بدون مجوز و غیرقابل تغییر، گزینه ای بسیار امن‌تر از صرافی‌های متمرکز هستند.
با این وجود نحوه ورود به سیستم مالی غیرمتمرکز یک مانع بزرگ برای پذیرش بوده است. زیرا صرافی‌های متمرکز علی‌رغم خطرات مرتبط برای کاربران راحت‌تر دیده می‌شوند. صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ امیدوار است آخرین عرضه‌اش با توجه به پایین‌ترین هزینه‌های پردازش در بازار و دسترسی فوری، فرآیند ورود را بهبود بخشد.
این اعلامیه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ زمانی است که چندین پلتفرم ارز دیجیتال متمرکز از بین رفته‌اند که آخرین آن‌ها FTX بود.
طبق گزارش‌ها در ۲۲ نوامبر صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ به دلیل به‌روزرسانی خط مشی حفظ حریم خصوصی خود، با واکنش شدید برخی از اعضای جامعه مواجه شد. این به‌روز‌رسانی شامل جمع‌آوری و ذخیره‌سازی داده‌های کاربران که برای بسیاری با ارزش‌های اصلی ارزهای دیجیتال مغایرت دارد، بود.
طبق سیاست حفظ حریم خصوصی که در ۱۷ نوامبر به‌روزرسانی شد. صرافی‌ها می‌توانند اطلاعات مربوط به دستگاه‌های کاربر مانند اطلاعات مرورگر، سیستم‌های عامل و همچنین اطلاعات مربوط به تعاملات کاربران با ارائه‌دهندگان خدمات خود را جمع‌آوری کنند.