اخبار روز

مایکل سیلور رشد ۱۰ برابری قیمت بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند

مایکل سیلور رشد ۱۰ برابری قیمت بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.85 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

در بازار ارزهای دیجیتال، تعداد کمی از صداها به اندازه مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی اهمیت دارند. او که به دلیل موضع صعودی خود در مورد بیت کوین مشهور است، بار دیگر با نظرات خود توجه دنیای مالی را به خود جلب کرد. وی اخیرا در اظهارنظری جالب از احتمال رشد ۱۰ برابری قیمت بیت کوین در سال‌های آینده خبر داد.
مایکل خاطرنشان کرد که عرضه موجود برای فروش در ماه آوریل به نصف کاهش می‌یابد که نتیجه رویداد هاوینگ بیت کوین است. در نتیجه این تغییر شدید در تقاضا و عرضه باعث رشد ۱۰ برابری قیمت بیت کوین می‌شود. همچنین در یک چشم انداز بلندمدت، این ارز دیجیتال عملکرد بهتری از سایر دارایی‌ها خواهد داشت.
او گفت که این رویداد فشار فروش ماینرهای بیت کوین را کاهش می‌دهد، زیرا پاداش آن‌ها برای استخراج بلاک‌های جدید به نصف کاهش می‌یابد.
سیلور افزود که بیت کوین احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۴ دارایی اصلی نوجوانان خواهد بود. او پذیرش گسترده بیت کوین در شرکت‌ها و بانک‌های بزرگ در سراسر جهان را نیز پیش‌بینی می‌کند. مایکل سیلور معتقد است که با رشد ۱۰ برابری قیمت بیت کوین در آینده رقابت شدیدی بین متا و اپل برای خرید بیت کوین وجود خواهد داشت.
او ادامه داد که در سال‌های پیش رو احتمالا شاهد ادغام بیت کوین توسط موسسات مالی بزرگ مانند جی پی مورگان، مورگان استنلی و گلدمن ساکس خواهیم بود. این ارز دیجیتال همچنین توانایی تاثیرگذاری بر سیستم مالی جهانی را نیز دارد.
به‌طور کلی پیش‌بینی‌های سیلور درباره رشد ۱۰ برابری قیمت بیت کوین نشان‌دهنده اعتماد او به پتانسیل این ارز دیجیتال به‌عنوان یک دارایی ارزشمند است.