اخبار روز

چگونه بلاکچین بیتگسل باعث بهبود بیت کوین می‌شود؟

چگونه بلاکچین بیتگسل باعث بهبود بیت کوین می‌شود؟
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.32 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

بلاکچین بیتگسل یک شبکه سبک وزن بر اساس کد بیت کوین است. این بلاکچین از اندازه بلوک‌های کوچکتر استفاده می‌کند که باعث افزایش سرعت شبکه می‌شود. علاوه بر این، ۹۰ درصد کارمزد تراکنش‌ها نیز از بین می‌رود.

بیت کوین رمز ارزی بود که باعث آشنایی بسیاری از مردم دنیا با ارزهای دیجیتال شد. این ارز همچنین نقش مهمی در تبدیل این صنعت به آنچه که امروز است ایفا کرد. اما این بدان معنا نیست که بی‌عیب و نقص باشد. با رشد صنعت ارزهای دیجیتال، نمونه جدیدی از ارزها برای بهبود در مناطقی که بیت کوین شکست‌خورده، توسعه یافت. نمونه‌ای از این ارزها بیتگسل است.

نام بلاکچین بیتگسل از یک اقتصاددان آلمانی به نام سیلویو گزل گرفته شد. او معتقد بود که اگر پول فقط به‌عنوان یک وسیله تجارت استفاده شود، بیشتر مسائل اقتصادی قابل‌حل می‌باشد. گزل استدلال می‌کرد که اگر پول ماندگاری داشته باشد و در طول زمان ارزش خود را از دست بدهد، مردم تمایل بیشتری به خرج کردن آن دارند. حتی می‌توانند آن را بدون هزینه اضافی به دیگران قرض می‌دهند. این باعث افزایش ارزش اقتصاد می‌شود.

رویکرد او به‌عنوان پایه‌ای برای بیتگسل واقع شد که هدف آن تقویت بلاکچین بیت کوین است. اما عوامل اصلی بلاکچین بیتگسل شامل موارد زیر هستند:

اندازه بلوک در این بلاکچین ۱۰ برابر کوچکتر از اندازه بلوک در بلاکچین بیت کوین است. هدف این پروژه ایجاد یک اندازه بلوک پویا می‌باشد.

همچنین بلاکچین بیتگسل بخشی از کارمزدهای پرداخت شده برای تراکنش‌ها را از بین می‌برد که به نوبه خود باعث کاهش عرضه در گردش می‌شود.

علاوه بر این هاوینگ بیت کوین هر ۴ سال یکبار اتفاق می‌افتد. اما هاوینگ بیتگسل هر سال رخ می‌دهد. این امر روند توزیع سکه را بهبود می‌بخشد.