اخبار روز

مشتریان صرافی ارز دیجیتال AAX به دفتر آن حمله‌ور شدند

مشتریان صرافی ارز دیجیتال AAX به دفتر آن حمله‌ور شدند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.57 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس گزارش‌ها، مشتریان صرافی ارز دیجیتال AAX مستقر در نیجریه به دفتر این شرکت هجوم بردند و کارکنان آن را مورد آزار و اذیت قرار دادند. این اتفاق پس از آن رخ داد که این صرافی برداشت‌ها را متوقف کرد.
اگرچه مشخص نیست که حمله چه زمانی رخ داده است. اما سهامداران انجمن فناوری بلاکچین این حمله را در ۲۸ نوامبر محکوم کردند. این انجمن از کاربران عصبانی خواست که در برابر کارمندان صرافی که آن‌ها نیز تحت تاثیر توقف برداشت قرار گرفته‌اند، صبور باشند.
این انجمن افزود ما از هر کاربر یا سرمایه‎گذار ناراضی درخواست می‌کنیم که از آزار و اذیت کارمندان صرافی ارز دیجیتال AAX خودداری کنند. زیرا این افراد نیز وضعیت مشابه کاربران و سرمایه‌گذاران ناراضی دارند. ما می‌دانیم که ارتباط بین این افراد و دفتر مرکزی صرافی نیز تیره شده است. بنابراین ما از همه کاربران نیجریه‌ای صرافی می‌خواهیم که صبور باشند.
ابتدا در ۱۴ نوامبر صرافی ارز دیجیتال AAX برداشت‌ها را متوقف کرد و دلیل آن یک نقص در ارتقا سیستم بود. این صرافی به جامعه خود اطمینان داد که توقف برداشت ارتباطی با سقوط صرافی FTX ندارد.
صرافی در ۱۵ نوامبر گفت که به دنبال جذب سرمایه اضافی است. زیرا سرمایه‌گذاران وجوه خود را به دلیل نگرانی پس از ورشکستگی FTX برداشته‌اند.
انجمن فناوری بلاکچین در این باره گفت همزمانی ارتقا سیستم این صرافی با سقوط صرافی FTX بسیار مشکوک بود. در نتیجه این اتفاق سوالات بسیار زیادی برای کاربران صرافی ایجاد کرد.
این انجمن همچنین خاطرنشان کرد که اعضای آن نیز از جمله مشتریان آسیب‌دیده هستند.
اخیرا نیز بن کاسلین، معاون بازاریابی صرافی ارز دیجیتال AAX از سمت خود استعفا داد. درنتیجه این اتفاق شایعات مبنی بر عدم فعالیت مجدد صرافی افزایش یافت.