اخبار روز

اسکای بریج کپیتال نیز برداشت‌ها را متوقف می‌کند؛ انحلال دیگری در راه است؟

اسکای بریج کپیتال نیز برداشت‌ها را متوقف می‌کند؛ انحلال دیگری در راه است؟
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.28 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

آنتونی اسکاراموچی (مؤسس اسکای بریج) و اسکای بریج کپیتال در روزهای آینده جلسه‌ای خواهند شد تا هیچ آسیبی به سرمایه‌گذاران خواهان ماندن در این صندوق وارد نشود. بازار ارزهای دیجیتال به‌عنوان سیستمی یکپارچه هنوز درگیر فروپاشی بازار است. بخشی از این فروپاشی ناشی از انفجار گسترده در اکوسیستم ترا لونا است که منجر به ضررهای بزرگ سرمایه‌گذاران شد.

اسکاراموچی می‌گوید هیچ انحلالی وجود نخواهد داشت. این خبر به احساسات منفی بازار کریپتو افزود. اما وی اطمینان می‌دهد که هیچ ترسی از انحلال وجود ندارد زیرا معاملات صندوق بدون اهرم بوده است. بلومبرگ هم می‌گوید صندوق اسکای بریج کپیتال با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم ارتباط دارد. اسکاراموچی، رئیس سابق ارتباطات کاخ سفید، همچنین تائید کرد که صندوق لژیون استراتژیز (Legion Strategies) هم تحت تأثیر تعلیق برداشت‌های اسکای بریج قرار می‌گیرد. اسکاراموچی اظهار داشت که این تصمیم در نتیجه کاهش سریع ارزش سهام و ارز دیجیتال لژیون صورت می‌گیرد.

به گفته اسکاراموچی، رتبه‌بندی لژیون نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش دارد. اما در یک ماه اخیر حدود ۵ درصد افزایش یافته است. او اشاره کرد که اسکای بریج کپیتال به‌محض شروع بهبود در اوضاع، تعلیق برداشت‌ها را لغو خواهد کرد. از ۲۸ فوریه، حدود یک‌چهارم ارزش این صندوق در معرض ارزهای دیجیتال قرار داشت، اما در حال حاضر این رقم به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

آنتونی اسکاراموچی یک حامی بیت کوین به شمار می‌رود. بیش از نیمی از کل دارایی‌های شرکت او یعنی اسکای بریج کپیتال نیز که در حال حاضر بالغ‌بر ۳.۵ میلیارد دلار است، به دارایی‌های دیجیتال ارتباط دارد. بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال گسترده‌تر به دلیل افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات‌متحده برای مقابله با تورم رو به رشد شاهد سقوط نسبی هستند. اسکای بریج تا زمان انتشار این خبر بیانیه‌ای در مورد این وضعیت صادر نکرده است.