اخبار روز

میتیکال گیمز ده درصد از نیروهای خود را کاهش داد

میتیکال گیمز ده درصد از نیروهای خود را کاهش داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.39 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت ساخت بازی وب ۳ میتیکال گیمز تقریبا ده درصد از نیروی کار خود را به دلیل شرایط بد اقتصادی اخراج کرده است.
نیت نسبیت، سخنگوی میتیکال گیمز، در مصاحبه‌ای گفت. ما نیز مانند همه شرکت‌ها تحت‌تاثیر رکود اقتصادی قرار گرفته‌ایم و مجبور شدیم حوزه‌های کسب‌وکار خود را بر اساس آن بازسازی کنیم. در نتیجه به ناچار با برخی از اعضای تیممان خداحافظی کردیم.
طبق داده‌ها، این استارت‌آپ در حال حاضر حدود ۳۲۱ کارمند دارد. این تعدیل شغل تنها یک روز پس از آن صورت گرفت که سه مدیر ارشد شرکت یعنی رودی کخ، کریس کو و مت نات از استارت‌آپ خارج شدند.
میتیکال گیمز تنها شرکت فناوری نیست که کارمندان خود را کاهش داده است. اخراج کارکنان در شرکت‌های زیادی از جمله استریپ و توییتر نیز صورت گرفت. شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال مانند صرافی بیت مکس و صرافی کریپتو دات کام نیز اخیرا نیروهای خود را کاهش داده‌اند.
این استودیو بازی‌سازی در نوامبر سال گذشته حدود ۱۵۰ میلیون دلار کمک جمع‌آوری کرد. از سایر حامیان این استارت‌آپ می‌توان به بایننس لبز، گلکسی اینتراکتیو و فوق ستاره NBA مایکل جردن اشاره کرد.
میتیکال گیمز تا به امروز بیش از ۲۷۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده که حدود ۲۲۵ میلیون دلار را در سال ۲۰۲۱ به دست آورده است.
این استارت‌آپ قصد داشت از این بودجه برای ادامه توسعه تیم خود و ساخت بازی‌های مبتنی بر NFT استفاده کند. با این حال، با بدتر شدن محیط اقتصادی از این کار منصرف شدند.
در پایان ماه سپتامبر، اولین بازی این استودیو با نام Blankos Block Party منتشر شد. آن‌ها همچنین سه بازی وب ۳ دیگر را برای انتشار در سال آینده برنامه ریزی کرده‌اند، از جمله NFL Rivals که با همکاری لیگ فوتبال آمریکا ایجاد می‌شود.