اخبار روز

بلاکچین داتکام ۲۵ درصد از نیروی کار و حقوق مدیران خود را کاهش می‌دهد

بلاکچین داتکام ۲۵ درصد از نیروی کار و حقوق مدیران خود را کاهش می‌دهد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.36 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

بلاکچین داتکام (Blockchain.com) برنامه‌های توسعه خود در چندین کشور را کنار خواهد گذاشت. پیتر اسمیت، مدیرعامل شرکت می‌گوید مانند بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال به‌طور ناپایدار هزینه نخواهد کرد. این شرکت علاوه بر تعدیل ۲۵ درصد از نیروی کار، حقوق اسمیت و سایر مدیران شرکت را نیز کاهش می‌دهد. این تصمیمات به منظور کاهش هزینه‌ها در شرایط سخت بازار اتخاذ می‌شوند.

طبق گزارش کوین دسک صرافی ارز دیجیتال بلاکچین داتکام با اخراج حدود ۱۵۰ کارمند تعداد کارکنان خود را به همان سطح ابتدای سال ۲۰۲۲ می‌رساند. این صرافی مستقر در لندن حدود ۲۷۰ میلیون دلار از صندوق سرمایه‌گذاری نگون‌بخت تری اروز کاپیتال طلب دارد. این تعدیل نیرو بیشتر بر شعبه آرژانتین تأثیر می‌گذارد. زیرا ۴۴ درصد کارمندان اخراج شده در آن شعبه مشغول به کار بودند. ۲۶ درصد نیز در ایالات‌متحده، ۱۶ درصد در بریتانیا و بقیه نیز در کشورهای دیگر مستقر هستند. این صرافی به همه کارمندان اخراج شده مزایای پایان کار از ۴ تا ۱۲ هفته و کمک شخص ثالث برای یافتن شغل دیگر ارائه می‌کند.

اسمیت در مصاحبه اخیر خود گفت: «بلاکچین داتکام یکی از کوچک‌ترین شرکت‌های کریپتو محسوب می‌شود و نباید ریسک کند. بسیاری از شرکت‌ها در چرخه معیوب فعلی مبالغ هنگفت ۸۰۰ میلیون دلاری را صرف بازاریابی می‌کنند. سرمایه‌گذاران ما نیز می‌گویند باید با هزینه بیشتر برای بازاریابی باید به‌سرعت رشد کنیم. اما شرکت‌هایی که بی‌محابا رشد کردند، اکنون موقعیت خود را در بازار از دست داده‌اند.»

صرافی بلاکچین داتکام در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و تاکنون توانسته درمجموع ۴۹۰ میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران مختلف جمع‌آوری کند. این صرافی یکی از چندین شرکت ارزهای دیجیتال است که به خاطر رکود اخیر بازار به‌سختی ضربه خورده‌اند و مجبور به کاهش تعداد کارکنان خود شده‌اند. به نظر شما این صرافی نیز به سرنوشت تری اروز کاپیتال و سلسیوس دچار خواهد شد؟.