اخبار روز

نماینده مجلس ملی کره جنوبی ارزهای دیجیتال خود را نقد کرده است

نماینده مجلس ملی کره جنوبی ارزهای دیجیتال خود را نقد کرده است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.51 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها، کیم نام کوک نماینده مجلس ملی کره جنوبی، هنگام قانون‌گذاری در مورد ارزهای دیجیتال حدود ۴ میلیون دلار دارایی دیجیتال خود را نقد کرده است.
بنابراین دادستان‌های کره جنوبی تلاش کردند تا این نماینده مجلس ملی کره جنوبی را به دلیل برداشتن ۸۰۰ هزار توکن WEMIX از اواخر فوریه تا اوایل مارس ۲۰۲۲ تحت بازجویی قرار دهند.
با این حال دادگاه درخواست را رد کرد و گفت دارایی‌های دیجیتال او نیازی به تحقیقات جنایی ندارد. اما دادستان‌ها گفتند که راه‌های دیگری برای دریافت حکم بازرسی بررسی خواهند کرد.
نماینده مجلس ملی کره جنوبی در این رابطه گفت که دارایی‌ها را نقد نکرده، بلکه آن‌ها را به صرافی دیگری منتقل نموده و همچنین مدعی شد که ملزم به گزارش چنین فعالیتی نمی‌باشد.
این نماینده به‌عنوان یکی از اعضای مجلس ملی کره جنوبی، دارای اختیاراتی در رسیدگی به قوانین مربوط به دارایی‌های دیجیتال است. همچنین او از قوانینی حمایت می‌کند که مالیات ۲۰ درصدی بر سود ارزهای دیجیتال را به تعویق می‌اندازد.
هونگ جون پیو، شهردار شهر دائگو گفت که این موضوع یک خطر بسیار بزرگ است. او باید شغل خود به عنوان نماینده مجلس ملی کره جنوبی را ترک کند و به کلاهبرداری بپردازد. پیو افزود او از قدرت خود در قانون‌گذاری برای حفاظت از دارایی‌های خصوصی خود استفاده کرده است.
این گزارش در حالی منتشر شد که قانون‌گذاران آمریکایی می‌خواهند اعضای کنگره را از سرمایه‎گذاری در ارزهای دیجیتال منع کنند. با این حال، اکنون نمایندگان و سناتورهای آمریکایی موظفند چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را گزارش نمایند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: