اخبار روز

نماینده کنگره آمریکا به دنبال برکناری گری گنسلر است

نماینده کنگره آمریکا به دنبال برکناری گری گنسلر است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.31 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

در ۱۶ آوریل، وارن دیویدسون، نماینده اوهایو گفت که در حال معرفی یک قانون جدید برای برکناری گری گنسلر است. این لایحه به دنبال سرکوب بخش ارزهای دیجیتال توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار معرفی می‌شود.
او گفت برای مقابله با یک سری از سواستفاده‌ها، من قانونی را معرفی می‌کنم که پس از برکناری گری گنسلر، یک مدیر اجرایی را جایگزین او می‌کند که به هیئت‌مدیره گزارش می‌دهد.
دیودیسون افزود که او خود را مانند یک پلیس می‌بیند و متعهد شده که کل صنعت ارزهای دیجیتال را با چندین اقدام اجرایی گسترده سرکوب کند.
گری گنسلر اخیرا گفت که اصلاحات قوانین پیشنهادی می‌تواند با تحت نظارت قرار دادن برخی شرکت‌های خاص به سود سرمایه‌گذاران و بازارها باشد.
لازم به ذکر است که اصلاحات مشابهی در ژانویه ۲۰۲۲ نیز پیشنهاد شد که در آن زمان، حامیان ارزهای دیجیتال این موضوع را فراتر از قوانین کمیسیون دانسته و با آن مخالفت کردند.
هستر پیرس یکی از اعضای کمیسیون که به دلیل مواضع موافق خود با این صنعت به عنوان مادر ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود از قوانین پیشنهادی جدید انتقاد کرد. پیرس همچنین آن‌ها را متهم نمود که از انتشار اعلامیه به عنوان ابزار تهدید استفاده می‌کنند.
اخیرا کمیسیون چندین بار علیه شرکت‌های این حوزه مانند ریپل و کوین بیس اقدام کرده است. همچنین پلتفرم‌های دیفای نیز از این اقدامات کمیسیون در امان نبوده‌اند.
در ۱۴ آوریل، گری گنسلر گفت که پلتفرم‌های دیفای باید در سازمان‌های مربوطه ثبت‌نام کنند. در حالی که این اقدامات وظیفه کنگره است و ربطی به کمیسیون ندارد.