اخبار روز

صرافی بیترکس خواستار رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار توسط دادگاه شد

صرافی بیترکس خواستار رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار توسط دادگاه شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.49 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی بیترکس با ارائه درخواستی به منظور رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار توسط دادگاه گام مهمی در این نبرد حقوقی برداشته است.
در این دادخواست، بیترکس اختیارات کمیسیون برای تنظیم ارزهای دیجیتال به‌عنوان اوراق بهادار را به چالش می‌کشد. هدف صرافی از درخواست برای رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار توسط دادگاه، ایجاد یک چارچوب نظارتی شفاف است.
این حرکت بیترکس به پیروی از کوین بیس می‌باشد، زیرا هر دو صرافی به دنبال متحد کردن صنعت ارزهای دیجیتال در برابر کمیسیون هستند. کوین بیس نیز برای رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه خود، نکات مشابهی مانند صرافی بیترکس گفته است.
تصمیم صرافی برای الهام گرفتن از استراتژی دفاعی کوین بیس نشان‌دهنده یک حرکت استراتژیک برای تقویت موقعیت قانونی آن است. به‌طورکلی، نتیجه این نبرد حقوقی می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای برای تنظیم ارزهای دیجیتال در آمریکا داشته باشد.
طبق گزارش‌ها، کمیسیون در ماه آوریل از بیترکس شکایت نمود و صرافی را به راه‌اندازی یک بورس اوراق بهادار ملی ثبت نشده متهم کرد. بر اساس این ادعاها، بیترکس تجارت ارزهای دیجیتالی را که اوراق بهادار محسوب می‌شوند تسهیل کرده است.
علاوه‌براین، کمیسیون همچنین شعبه خارجی بیترکس را به‌دلیل عدم ثبت‌نام به‌عنوان بورس اوراق بهادار ملی متهم کرد.
پس از این موضوع صرافی تصمیم گرفت فعالیت‌های خود در آمریکا را به‌دلیل محیط نظارتی و اقتصادی چالش برانگیز تعطیل نماید.
با این حال، صرافی به جای تسویه‌حساب به‌دنبال رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار و تثبیت جایگاه خود در این کشور است. به طور کلی هدف این صرافی به چالش کشیدن صلاحیت کمیسیون برای نظارت بر صنعت ارزهای دیجیتال می‌باشد.