اخبار روز

همکاری شرکت الیپتیک و پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی

همکاری شرکت الیپتیک و پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.87 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی با شرکت الیپتیک وارد همکاری شده است تا کارایی خود را در شناسایی تهدیدات ارزهای دیجیتال افزایش دهد.
شرکت الیپتیک در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و به مجریان قانون با تجزیه‌وتحلیل بلاکچین به منظور ردیابی مجرمان سایبری کمک می‌کند. آن‌ها اولین شرکتی بودند که به بررسی بلاکچین‌ می‌پرداختند.
به عنوان مثال در ماه مه گزارش دادند که چندین شرکت چینی مواد شیمیایی را برای ساخت ارزهای دیجیتال می‌فروشند. سناتور آمریکایی الیزابت وارن نیز از این گزارش استفاده کرد و دوباره خواستار قوانین سختگیرانه‌تر در مورد ارزهای دیجیتال شود.
چت جی پی تی گفت که این همکاری به ما اجازه می‌دهد تا با خطرات جدید بهتر مقابله کنند. جکسون هال، مدیر ارشد فناوری شرکت الیپتیک نیز گفت همکاری با چت جی پی تی به ما این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود را از خطراتی که با آن مواجه هستند، آگاه کنیم.
این شرکت از پلتفرم چت جی پی تی برای تکمیل فرایندهای سازماندهی و جمع‌آوری داده‌ها به منظور تقویت تیم خود استفاده می‌کند. آن‌ها معتقدند که این موضوع دقت تحقیقات آن‌ها را دو برابر خواهد نمود.
البته از آنجایی که شرکت الیپتیک از پلتفرم چت جی پی تی برای تولید اطلاعات استفاده نمی‌کند، بنابراین آن‌ها نگران اطلاعات نادرست نیستند.
این شرکت افزود ما به عنوان سازمانی که مورد اعتماد بزرگترین بانک‌ها، موسسات مالی، دولت‌ها است باید داده‌های خود را ایمن نگه داریم. به همین دلیل ما از چت جی پی تی برای ایجاد یا تغییر داده‌ها، جستجوی اطلاعات یا نظارت بر تراکنش‌ها استفاده نمی‌کنیم.