اخبار روز

همکاری صرافی بایننس با تنظیم کننده های آمریکا برای حل مشکلات

همکاری صرافی بایننس با تنظیم کننده های آمریکا برای حل مشکلات
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.07 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، در حال آماده شدن برای مواجهه با جریمه‌های احتمالی توسط تنظیم کننده های آمریکا است.
بر اساس گزارش‌ها، پاتریک هیلمن مدیرارشد استراتژی صرافی بایننس با قانون‌گذاران برای رفع مشکلات مربوطه کار می‌کند. هیلمن اظهار داشت که بایننس در حال کار با تنظیم کننده های آمریکا است تا بداند که چه اقداماتی باید انجام دهد.
وی افزود که نتیجه تحقیقات احتمالا جریمه خواهد بود، اما می‌تواند بیشتر هم باشد. او اظهار داشت که تصمیم‌گیری نهایی در اختیار تنظیم کننده های آمریکا است.
صرافی بایننس همچنین اخیرا تحت چندین تحقیق در آمریکا قرار گرفته است. از جمله تحقیقاتی که وزارت دادگستری به دلیل نقض احتمالی قوانین مبارزه با پولشویی توسط صرافی انجام داد.
در مارس ۲۰۲۱ نیز کمیسیون معاملات آتی کالا همچنین بررسی کرد که آیا این شرکت مجوزهای لازم برای ارائه خدمات در آمریکا را دریافت کرده است یا خیر؟
کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز در فوریه گذشته تحقیقاتی را در در رابطه با شرکت‌های تجاری مرتبط با مدیرعامل چانگ پنگ ژائو آغاز کرد.
هیلمن افزود که بایننس در مورد این بحث‌ها احساس بسیار خوبی دارد. اما نمی‌تواند رقمی در مورد میزان جریمه‌ها یا زمان‌بندی مشخصی برای حل مشکلات با تنظیم کننده های آمریکا ارائه دهد.
کمیسیون اوراق بهادار اخیرا اقدامات خود علیه صنعت ارزهای دیجیتال را تشدید کرده است. آن‌ها امروزه برخی استیبل کوین های خاص را هدف قرار داده‌اند که از نظر آن‌ها تحت قوانین اوراق بهادار قرار می‌گیرند.
بر اساس خبرها صرافی کراکن اخیرا با جریمه ۳۰ میلیون دلاری مواجه شد و به دنبال اقدامات اجرایی کمیسیون، دستور توقف خدمات سهامداری خود را صادر کرد. مدیراجرایی بایننس در رابطه با این فعالیت‌ها گفت که اثری عمیق و طولانی مدت در آمریکا خواهند داشت.