اخبار روز

وکلای باهامایی به دنبال دسترسی به پایگاه داده مشتریان FTX هستند

وکلای باهامایی به دنبال دسترسی به پایگاه داده مشتریان FTX هستند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.28 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

مقامات در سراسر جهان می‌خواهند تا عدالت را برای میلیون‌ها نفری که تحت تاثیر کلاهبرداری‌های مالی سم بنکمن فراید قرار گرفته‌اند، به اجرا بگذارند. به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام، وکلای کمیسیون اوراق بهادار باهاما به دنبال دسترسی به پایگاه داده مشتریان FTX هستند.
وکلای باهاما یک درخواست به قاضی ورشکستگی ارائه دادند و خواستار دسترسی به پایگاه داده مشتریان FTX برای کمک به تحقیقات خود شدند. این حرکت تلاش‌های ناموفق قبلی برای دسترسی به پایگاه داده صرافی منحل شده را برجسته کرد. در نتیجه، وکلا مدعی شدند که کارمندان و مشاوران FTX از دریافت اطلاعات مالی مهم توسط مقامات جلوگیری کرده‌اند.
پایگاه داده مشتریان FTX در خدمات وب آمازون و گوگل کلود ذخیره می‌شود. این داده‌ها شامل اطلاعات شخصی مانند آدرس کیف پول، موجودی مشتری و سوابق سپرده و برداشت است. به گفته وکلای دادگستری، روند ورشکستگی صرافی در صورت دسترسی به این داده‌ها، هیچ آسیبی نخواهد دید.
صرافی از آمازون برای ذخیره اطلاعات مشتریان و از گوگل برای تجزیه‌وتحلیل داده‌های کاربران خارج از ایالات متحده استفاده می‌کرد.
براساس خبرها، در حالی که صرافی از مشارکت در گفتگو با بدهکاران خوشحال است. اما امتناع آن‌ها از دسترسی دادن به پایگاه داده مشتریان FTX توانایی وکلا برای انجام وظایفشان را کاهش داده است.
آخرین کلاهبرداری FTX نیز افشای وام چند میلیون دلاری این صرافی به مایک مک کافری مدیرعامل شرکت بلاک بود. مک کافری پس از افشای این وام از سمت خود کناره‌گیری کرد.
اخیرا نیز مدیریت جدید FTX، تیمی از بازرسان پزشکی قانونی مالی را برای ردیابی وجوه گم‌شده مشتریان استخدام کرد.
این تیم وظیفه دارد ردیابی را برای شناسایی و بازیابی دارایی‌های دیجیتال گمشده انجام دهد و کار بازسازی صرافی را تکمیل کند.