اخبار روز

پلتفرم اینستاگرام امکان خریدوفروش NFTها را فراهم می‌کند

پلتفرم اینستاگرام امکان خریدوفروش NFTها را فراهم می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.41 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

با وجود بازار نزولی، تحولات اطراف ارزهای دیجیتال همچنان در حال رشد هستند. این بار پلتفرم اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی برای کاربران خود فراهم کرده است.

پلتفرم اینستاگرام هفتمین برند ارزشمند در سراسر جهان اخیرا گفت: در راستای فراهم آوردن امکان خریدوفروش NFTها با شرکت‌های مختلف همکاری خواهد کرد.

این حرکت به علت رقابت آن‌ها با سایر برنامه‌های اجتماعی مانند تیک تاک است تا کاربران با استعداد خود را قادر به کسب درآمد کنند. متا همچنین قصد دارد اشتراک اینستاگرام را افزایش دهد و حالت حرفه‌ای را برای پروفایل‌های فیس بوک اضافه کند.

طبق اعلام متا، کاربران در پلتفرم اینستاگرام به زودی می‌توانند با خرید NFT از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود در این برنامه حمایت کنند. به گفته آن‌ها، این مجموعه ابتدا توسط گروه کوچکی از سازندگان در آمریکا آزمایش خواهد شد. پس از تکمیل آزمایش، آن را به کشورهای دیگر گسترش خواهند داد.

اخیرا متا مجموعه برنامه‌های خود را برای کمک به تقویت کسب‌وکار کاربران خود در پلتفرم‌های اینستاگرام و فیسبوک فاش کرد. قابل ذکر است، علاوه بر تولیدوفروش NFT در اپلیکیشن اینستاگرام، سازندگان محتوا نیز می‌توانند مجموعه‌های NFT خود را خارج از پلتفرم بفروشند.

برای دستیابی به این قابلیت، پلتفرم اینستاگرام با بلاکچین پالیگان مشارکت کرده است. طبق اعلام متا، فرآیند خرید مانند خریدهای سنتی درون برنامه‌ای در اندروید و iOS خواهد بود.

علاوه بر این، اینستاگرام همچنین از برنامه جدید خود خبر داد. این ویژگی که از ژانویه سال جاری در مرحله آزمایش قرار دارد، به سازندگان اجازه می‌دهد تا با نمایش استوری‌ به دنبال‌کنندگان خود، درآمد کسب کنند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: