اخبار روز

متا از ادغام NFT به فیسبوک و اینستاگرام خبر داد

متا از ادغام NFT به فیسبوک و اینستاگرام خبر داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.4 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

پس از ادغام NFT به فیسبوک و اینستاگرام، کاربران اکنون می‌توانند مجموعه‌های دیجیتالی خود را در هر دو پلتفرم پست کنند.

NFT یا توکن غیرقابل‌تعویض یک دارایی دیجیتالی است. NFT اشیا دنیای واقعی مانند هنر، موسیقی و ویدیوها را نشان می‌دهد. آن‌ها به‌صورت آنلاین و اغلب با ارزهای دیجیتال خریدوفروش می‌شوند. NFT مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال کدگذاری می‌شود.

اخیرا غول رسانه‌های اجتماعی متا از ادغام NFT به فیسبوک و اینستاگرام خبر داد. متا افزود که سازندگان NFT ازاین‌پس می‌توانند مجموعه‌های دیجیتالی خود را در فیسبوک و اینستاگرام به نمایش بگذارند. این شرکت از برخی کیف پول‌ها مانند کیف پول کوین‌بیس و متامسک پشتیبانی می‌کند.

متا در روز ۲۹ آگوست گفت که کاربران می‌توانند کیف پول دیجیتال خود را به فیسبوک یا اینستاگرام پیوند دهند. سپس از این طریق امکان ارسال NFT در هر دو پلتفرم را فراهم کنند. این شرکت قبلا گفته بود که سازندگان NFT در ۱۰۰ کشور از سراسر دنیا هم‌اکنون امکان نمایش مجموعه‌های دیجیتالی خود را در اینستاگرام دارند.

در آن زمان، این غول رسانه‌های اجتماعی گفت که این پلتفرم از بلاکچین‌های اتریوم، پالیگان و فلو در اینستاگرام پشتیبانی می‌کند. توانایی به‌اشتراک‌گذاری NFT در برنامه‌های رسانه اجتماعی ابتدا به‌صورت آزمایشی در اینستاگرام آغاز شد.

در همین حال، گسترش مستمر این ویژگی توسط متا باعث ادغام NFT به فیسبوک و اینستاگرام گردید. در بیانیه‌ای در ماه مه شرکت متا گفت: هدف ما از ادغام NFT به فیسبوک و اینستاگرام ایجاد پشتیبانی از NFT، بهبود دسترسی و کمک به فراگیرتر کردن فضای NFT است.