اخبار روز

پیش‌بینی سقوط بازار امروز در کتاب پیشگویی پدر ثروتمند سال ۲۰۱۳

پیش‌بینی سقوط بازار امروز در کتاب پیشگویی پدر ثروتمند سال ۲۰۱۳
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.84 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پدر پول‌دار، پدر فقیر در کتاب پیشگویی پدر ثروتمند سقوط بازار ارزهای دیجیتال را در سال ۲۰۱۳ پیش‌بینی کرد.

ثروتمندان می‌دانند که زمان بزرگ‌ترین بحران‌ها، اغلب بهترین فرصت برای کسب ثروت است. در کتاب پیشگویی پدر ثروتمند رابرت کیوساکی آموزش می‌دهد که چگونه کشتی مالی خود را بسازید تا در آب‌های متلاطم اقتصادی حرکت کنید. با نگاهی به گذشته، عنوان کتاب پیشگویی نام دارد. زیرا بینش‌ها و پیش‌بینی‌های این کتاب در سال‌های گذشته در صحنه جهانی ظاهر شده است. کتاب پیشگویی پدر ثروتمند چشمان شما را به مسائلی باز می‌کند که بر برنامه‌های بازنشستگی شما و همچنین آینده مالی فرزندان و نوه‌ها تأثیر می‌گذارد.

نویسنده پدر پول‌دار، پدر بی‌پول می‌گوید سقوط بازار امروزه مانند اتفاقی است که در سال ۲۰۱۳ پیش‌بینی کرده بود. هم‌اکنون نیز زمان ثروتمند شدن فرارسیده است.

رابرت کیوساکی اعلام کرد که زمان کنونی زمانی است که می‌توان ثروتمندتر شد. به گفته او، سرمایه‌گذاران در حال حاضر ممکن است در موقعیتی قرار بگیرند که میلیون‌ها نفر به‌سادگی سرمایه خود را از دست بدهند. کیوساکی می‌گوید به‌جای اینکه یکی از مال‌باخته‌ها باشید، باید ثروتمند شوید. طبق گفته قبلی او، شما باید عقل خود را حفظ کنید تا در نهایت شکست نخورید.

کیوساکی افزود:

“سال ۲۰۰۸ زمان خوبی برای ثروتمند شدن بود. همه چیز به فروش رفت. مردم میلیون‌ها دلار وام گرفتند تا ملک بخرند. در سال ۲۰۱۳ من کتاب پیشگویی پدر ثروتمند را منتشر کردم که سقوط بزرگ‌تر را پیش‌بینی می‌کرد. من گفتم میلیون‌ها نفر سرمایه خود را از دست خواهند داد. لطفاً شما یکی از آنها نباشید.”