اخبار روز

کوین بیس کلود پلتفرم توسعه‌دهنده Web3 را معرفی کرد

کوین بیس کلود پلتفرم توسعه‌دهنده Web3 را معرفی کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.72 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

پلتفرم زیرساخت بلاکچین کوین بیس کلود رسما پلتفرم توسعه‌دهنده Web3 خود را راه‌اندازی کرده است. درنتیجه با این کار به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های غیرمتمرکز جدید را به‌صورت رایگان بسازند.

شرکت کوین بیس کلود روز چهارشنبه گفت که پلتفرم توسعه‌دهنده جدید نود نام دارد. این پلتفرم به کاربران اجازه ایجاد برنامه‌های Web3 را در حین دسترسی به بلاکچین و فهرست کننده‌های اتریوم می‌دهد. این برنامه‌ها شامل دسترسی به APIهای پیشرفته است که امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز و NFT را فراهم می‌کند.

کوین بیس کلود می‌گوید با نودها ایجاد سریع‌تر برنامه‌های Web3 در عین کاهش پیچیدگی و هزینه امکان‌پذیر می‌شود. این برای خدمات پلتفرم شامل دسترسی همه‌جانبه به پرداخت‌ها، هویت، تجارت و زیرساخت مفیدتر است.

کوین بیس کلود توسط صرافی رمزارز کوین بیس در سال ۲۰۲۱ ایجاد شد. این پلتفرم ابزارهای آشنا برای ساخت محصولات غیرمتمرکز را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. اندکی پس از راه‌اندازی مجموعه، مدیران کوین بیس با اشاره به خدمات وب آمازون گفتند که می‌خواهند AWS ارزهای دیجیتال باشند.

Web3 اخیرا تبدیل به واژه‌ای فراگیر برای توصیف برخی از نسخه‌های آینده اینترنت شده است. با این حال، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران علاقه زیادی به شناسایی این اینترنت فراتر از ویژگی‌های مشترک تمرکززدایی و جوامع تحت کنترل کاربر آن دارند.

در کنوانسیون اخیر ارزهای دیجیتال استرالیا، ایوین چن مدیرعامل تراست ولت گفت. سه مانع که از پذیرش گسترده Web3 جلوگیری می‌کند: امنیت، سهولت استفاده و حریم خصوصی نام دارد. او همچنین افزود که بازار نزولی می‌تواند فرصتی عالی برای رسیدگی به نگرانی‌های مصرف‌کننده را فراهم کند.