اخبار روز

یک پلتفرم شبکه اجتماعی NFT هایی را به ارزش ۱.۲۴ میلیون دلار به عنوان معرف برند خود خریداری می‌کند

یک پلتفرم شبکه اجتماعی NFT هایی را به ارزش ۱.۲۴ میلیون دلار به عنوان معرف برند خود خریداری می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.66 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

سود تنها دلیلی نیست که شخصیت‌های عمومی، برندها و افراد مشهور میلیون‌ها دلار را به توکنهای غیر مثلی سرازیر می‌کنند.

هیاهو در مورد NFT ها در حال رسیدن به مرحله‌ای جالب‌توجه است. امروزه افراد مشهوری مانند جاستین بیبر، جیمی فالون و کسب‌وکارهای بزرگ، سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی را در حوزه ارز دیجیتال انجام می‌دهند. بدین ترتیب این سؤال در ذهن بسیاری از مردم شکل گرفته که جذابیت NFT ها در چیست؟

برای پاسخ به این سؤال، کاربران باید به ابتدای سال ۲۰۱۴ برگردند. زمانی که اولین توکن غیرقابل تعویض یا NFT متولد شد. NFT ها توکن‌های مبتنی بر بلاکچین هستند که دارایی‌های دیجیتال را احراز هویت می‌کنند. بنابراین، سود تنها دلیلی نیست که سلبریتی‌ها در NFT سرمایه‌گذاری می‌کنند. زیرا جذابیت‌های عمده دیگری نیز در این آواتارهای دیجیتال وجود دارد. مانند آزادی هنرمندان، عضویت در یک جامعه مشترک و پلی به سمت قلمرو دیجیتال متاورس.

ازجمله بازیگران قابل‌توجهی که اخیراً وارد بازار NFT ها شده Btok است. این شبکه اجتماعی برای اتصال مردم به دنیای بلاکچین طراحی شده است. Btok همانند NFT ها افراد را با ورود به این پلتفرم به یکدیگر متصل می‌کند. کاربران این شبکه اجتماعی این شانس را خواهند داشت که به علاقه‌مندان بلاکچین و سرمایه‌گذاران همفکر خود در ارز دیجیتال بپیوندند و البته آخرین اخبار این حوزه را از نزدیک دنبال کنند.

پلتفرم Btok مانند سایر پلتفرم‌های مبتنی بر وب۳ به دلیل نگهداری محتواهای کاربر در یک شبکه غیرمتمرکز محبوبیت پیدا کرده است. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا از سانسور اجتناب کنند و بر محتوای خود کنترل کامل داشته باشند. بنابراین جای تعجب نیست که Btok توانسته در کنار صنعت رمز ارزها جامعه‌ای متشکل از ۱۰ میلیون کاربر بلاکچین‌ها را ایجاد کند. این پلتفرم درواقع به دروازه‌ای برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

منبع: cointelegraph