اخبار روز

قابلیت جدید مسترکارت به شما امکان می‌دهد در چندین بازار به خرید توکن‌های غیرمثلی (NFT) بپردازید

قابلیت جدید مسترکارت به شما امکان می‌دهد در چندین بازار به خرید توکن‌های غیرمثلی (NFT) بپردازید
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.76 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

هم‌اکنون می‌توانید توکن غیرمثلی را با مسترکارت خریداری کنید. آیا این حرکت محبوبیت NFT ها را افزایش می‌دهد یا ارز دیجیتال را شکست خواهد داد؟

مستر کارت برنامه جدید خود برای مشارکت با تعدادی از بازارهای شناخته شده توکن غیرقابل تعویض را اعلام کرده تا امکان خرید آن‌ها با ارز فیات و با استفاده از کارت‌های خود را فراهم کند. مسترکارت قصد دارد این قابلیت جدید را در چندین پلتفرم خرید توکن غیرمثلی فعال نماید. این قابلیت به دارندگان مسترکارت اجازه می‌دهد تا به‌جای اینکه به ارزهای دیجیتال متکی باشند، NFT‌ ها را با ارز فیات خریداری کنند.

در حال حاضر آن‌هایی که در سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال مردد هستند، به خاطر NFT ها گیر افتاده‌اند. زیرا برای خرید آن‌ها باید فیات خود را با ارزهای دیجیتال مبادله کنند. مسترکارت با حذف یکی از بزرگ‌ترین موانع خرید توکن غیرمثلی، محبوبیت NFT ها را افزایش می‌دهد. زیرا همگان می‌توانند آن‌ها را با فرآیندهای پرداخت آشنا و ساده به دست آورند.

با این ابتکار جدید مستر کارت، کاربران می‌توانند توکن‌های غیرمثلی را بدون نیاز به ارزهای دیجیتال خریداری کنند. این امر می‌تواند در کاهش محبوبیت برخی از ارزهای دیجیتال به‌شدت تأثیر بگذارد. زیرا کاربرانی که از این رمز ارزها فقط برای خرید NFT ها استفاده می‌کردند، دیگر نیازی به آن‌ها نخواهند داشت.

با این اتفاق، ارزش برخی ارزهای دیجیتال مورداستفاده برای خرید توکن‌های غیرمثلی نیز کاهش خواهد یافت. البته ازآنجایی‌که فعلاً تعداد انگشت‌شماری از پلتفرم‌های خرید NFT ها در طرح مسترکارت مشارکت دارند، ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرمثلی هنوز به‌طور کامل از هم جدا نخواهند شد.

شراکت‌های جدید مسترکارت در بازار توکن‌های غیرمثلی مستر کارت را از رقبای خود جلوتر خواهد برد، زیرا وارد عصر جدید فناوری می‌شود. با ورود مسترکارت به متاورس، این دنیای جدید برای دارندگان کارت بسیار قابل‌دسترس‌تر خواهد شد.

منبع: coindesk