اخبار روز

ادغام مرورگر اپرا با بلاکچین الروند برای تقویت پذیرش Web3

ادغام مرورگر اپرا با بلاکچین الروند برای تقویت پذیرش Web3
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.94 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

بلاکچین الروند یکی از اولین بلاکچین‌های کربن منفی در اروپا است. همچنین با ادغام آن و اپرا امکان دسترسی میلیون‌ها کاربر جدید به اکوسیستم Web3 را فراهم می‌شود.

مرورگر ارزهای دیجیتال Web3 اپرا گفت که می‌خواهد خدمات بلاکچین الروند را برای بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر ایجاد کند. با این ادغام کاربران اپرا مستقیما می‌توانند از طریق کیف پول یکپارچه اپرا به میزبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز و سایر خدمات محبوب دسترسی داشته باشند.

بلاکچین الروند یک شبکه مقیاس‌پذیر است که خدمات زیرساخت مختلفی را برای DApps و اقتصاد جدید اینترنت ارائه می‌دهد. همچنین اشتراک‌گذاری حالت تطبیقی بلاکچین، آن را به یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین شبکه‌ها تبدیل می‌کند.

با این ادغام، کاربران اپرا علاوه بر توکن‌های بومی EGLD، به ESDT که یک استاندارد صدور توکن بومی است، دسترسی خواهند داشت. این اتفاق باعث تبدیل اپرا به نقطه ورودی عالی برای Web3 می‌شود.

دنی یایو مدیرارشد محصول اپرا گفت که این شرکت به طور فعال سیاست چند زنجیره‌ای را دنبال می‌کند. همچنین در گذشته اپرا اتریوم، بیت کوین، پالیگان و زنجیره بایننس را ادغام کرده بود.

یایو در مورد آسیب‌پذیری‌های امنیتی روبه‌رشد در میان‌برنامه‌های کاربردی و نحوه کاهش این خطرات توسط اپرا گفت.

” کلیپ بورد امن ما از داده‌های کاربران محافظت می‌کند. زیرا برخی کلیپ بوردها، داده‌های حساس مانند آدرس کیف پول یا شماره‌حساب‌های بانکی را ذخیره می‌کنند.”

بلاکچین الروند گفت با این ادغام کاربران اپرا به راه‌حل‌های سازگار با محیط‌زیست دسترسی خواهند داشت.

با افزایش نگرانی‌های زیست‌محیطی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال، مشارکت بین دو پلتفرم می‌تواند زمینه‌ای برای ادغام‌های مشابه در آینده ایجاد کند.