اخبار روز

الروند با نام تجاری مالتیورس ایکس، تمرکز خود را به متاورس تغییر می‌دهد

الروند با نام تجاری مالتیورس ایکس، تمرکز خود را به متاورس تغییر می‌دهد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.38 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

توسعه‌دهنده بلاکچین گفت با تغییر تمرکز بر توسعه متاورس و معرفی سه محصول جدید به مالتیورس ایکس تغییر نام داد.
این شرکت که قبلا با نام الروند شناخته می‌شد، با معرفی سه محصول جدید متاورس با نام جدید مالتیورس ایکس ادامه خواهد داد. xFabric، xPortal و xWorlds سه ابزار جدید این نام تجاری جدید هستند که هدف همه آن‌ها کمک به دنیای متاورس می‌باشد.
ابزارهای مالتیورس ایکس شامل یک پورتال متاورس، دارنده دارایی‌های دیجیتال و یک ماژول بلاکچین است. بنیامین مینکو مدیرعامل الروند گفت که تغییر تمرکز آن‌ها هم به نفع واقعیت دیجیتال و هم واقعیت فیزیکی خواهد بود.
مالتیورس ایکس می‌گوید که می‌خواهد به ایجاد جامعه‌ای که شبکه الروند قبلا ایجاد کرده، مانند فناوری‌های موجود ادامه دهد. مینکو گفت که جامعه الروند همیشه از پیشرفت‌های جدید حمایت می‌کند.
او افزود برای خلق یک شاهکار باید نگاه متفاوتی به جهان متفاوت داشت. مینکو همچنین ادامه داد که جامعه همیشه به‌خاطر جهش‌های بزرگ از ما قدردانی کرده است.
اخیرا موسسه ملی تحقیق انفورماتیک در بخارست رومانی گفت که از بلاکچین الروند برای توسعه یک بازار NFT استفاده می‌کند.
لازم به ذکر است که شرکت‌های متا و مایکروسافت نیز وارد متاورس شده‌اند. همچنین یک آژانس مالیاتی نروژی دفتری در دسنترالند افتتاح کرد.
بر اساس گزارش‌ها بازی‌های بلاکچین و پروژه‌های متاورس در مجموع ۱.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خود را افزایش دادند.
توسعه‌دهندگان در سرتاسر فضای وب ۳ نیز بازی متاورس خود را با عرضه فناوری‌های جدید ارتقا بخشیدند تا محیط‌های دیجیتالی بهتری را برای کاربران بسازند.