اخبار روز

بنیان گذار دوج کوین به انتقاد از گری گنسلر پرداخت

بنیان گذار دوج کوین به انتقاد از گری گنسلر پرداخت
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.2 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

گری گنسلر رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار در سال‌های اخیر با واکنش‌های شدیدی مواجه شده و آخرین مورد آن بنیان گذار دوج کوین است. بر اساس گزارش‌ها، رییس کمیسیون اخیرا در مورد قوانین حاکم بر فضای ارزهای دیجیتال و نحوه کار آژانس برای تنظیم آن صحبت کرد.
او اظهار داشت که قوانین اوراق بهادار توسط افراد حاضر در صنعت رعایت نمی‌شود. علاوه‎براین گنسلر صنعت ارزهای دیجیتال را غرب وحشی توصیف کرد و افزود که این حوزه مملو از کلاهبرداری و بازیگران بد است.
وی خاطرنشان کرد نه تنها با قوانین اوراق بهادار، بلکه سایر مقررات در زمینه مبارزه با پولشویی و حمایت از مردم نیز رعایت نشده است.
در پی این مصاحبه بیلی مارکوس بنیان گذار دوج کوین نارضایتی خود از اظهارات گنسلر را ابراز کرد. او گفت در واقع هیچ چارچوبی برای شرکت‌های این حوزه ارایه نشده است تا از آن پیروی نمایند.
بنیان گذار دوج کوین افزود رییس کمیسیون هیچ‌کاری نکرده است و فقط حرف می‌زند. بااین‌حال بیل مارکوس تنها کسی نیست که اخیرا با گنسلر به مشکل خورده است.
برد گارلینگ هاوس مدیرعامل ریپل که در نبردی طولانی مدت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار بوده است، نیز گنسلر را مناقق خواند.
طبق خبرها، از سال‌ها پیش این صنعت از کمیسیون می‌خواهد تا قوانین مشخصی را برای این حوزه ارایه کند. به‌عنوان مثال اخیرا صرافی کوین بیس مانند بنیان گذار دوج کوین خواستار ارایه قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال شد.
بااین‌حال، کمیسیون درخواست قانون‌گذاری صرافی را رد کرد. این کمیسیون گفت که قوانین جدیدی برای ارزهای دیجیتال ارایه نخواهد داد، زیرا مقررات موجود برای اداره صنعت کافی است.