اخبار روز

بنیان گذار ریپل دولت آمریکا را به دلیل دشمنی با صنعت ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار داد

بنیان گذار ریپل دولت آمریکا را به دلیل دشمنی با صنعت ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.26 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

اخیرا کریس لارسن بنیان گذار ریپل در مصاحبه‌ای نظرات خود را در مورد محیط نظارتی در آمریکا و تاثیر آن بر صنعت بلاکچین بیان کرد.
لارسن گفت سانفرانسیسکو زمانی در حال تبدیل شدن به پایتخت بلاکچین جهان بود. اما به دلیل سرکوب‌های نظارتی وضعیت خود را از دست داد. او افزود که اکنون لندن، سنگاپور و دبی به‌عنوان قطب بلاکچین ظاهر شده‌اند. زیرا اقدامات دولت آمریکا شرکت‌ها را وادار به خروج از این کشور کرد.
در حالی که مقر ریپل در سانفرانسیسکو باقی مانده است، لارسن تصمیم دولت بایدن برای خروج صنعت ارزهای دیجیتال از آمریکا را مانع رشد این شهر می‌داند. علی‌رغم چالش‌هایی که صنعت با آن مواجه می‌باشد، بنیان گذار ریپل همچنان به آینده بلاکچین و ارزهای دیجیتال در این کشور خوش‌بین است.
بااین‌حال، او گفت که ریپل در درجه اول به دنبال گسترش فعالیت خود در سایر کشورها است. لارسن همچنین از کارآفرینان خواست که شرکت‌های خود را در لندن، سنگاپور یا دبی راه‌اندازی کنند.
بنیان گذار ریپل دلیل جذابیت این مکان‌ها را چارچوب‌های نظارتی واضح آنها می‌داند. او معتقد است که این شفافیت از کاربران محافظت نموده و باعث تقویت نوآوری می‌شود.
اظهارات لارسن همچنین بر تنش مداوم بین کارآفرینان ارزهای دیجیتال و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تاکید می‌کند.
طبق خبرها، کمیسیون پس از فروپاشی بسیاری از شرکت‌ها از جمله صرافی FTX خواستار افزایش مقررات در صنعت ارزهای دیجیتال شد.
لارسن گفت که گری گنسلر عدم شفافیت در این حوزه را ترجیح می‌دهد تا در اجرای روش‌های خصمانه خود آزاد باشد.
علاوه‌براین، بنیان گذار ریپل نگرانی‌های خود را در مورد موضع سناتور الیزابت وارن در مورد ارزهای دیجیتال ابراز کرد. لارسن گفت که سیاست‌های الیزابت وارن نشان‌دهنده تنفر او از این صنعت است.